מבזקיםפוליטי / מדיני

שר האוצר סמוטריץ׳: רק השמדת החמאס תאפשר להחזיר את כל החטופים

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ הגיב לפני זמן קצר (שלישי) על הסערה הציבורית והפוליטית שהתעוררה בעקבות דברים שאמר היום בראיון לרדיו ומהם עלה כי אמר לכאורה שהחזרת כל החטופים מעזה אינה הדבר הכי חשוב במלחמה.

בפוסט שפירסם שר האוצר ברשתות החברתיות הוא כתב: "נשאלתי בראיון האם החזרת החטופים זה לא הדבר הכי חשוב לפני השמדת חמאס והניצחון במלחמה. תשובתי ברורה: רק על ידי השמדת החמאס והניצחון במלחמה נחזיר את כל החטופים. מי שקורא לעסקה בכל מחיר, יביא לתבוסת ישראל במלחמה וגם ירחיק את הסיכוי להחזיר את החטופים הביתה".

יושב ראש האופוזיציה חה"כ יאיר לפיד אמר על דבריו של שר האוצר: "המתקפה של סמוטריץ על משפחות החטופים היא חרפה מוסרית. אנשים חסרי לב לא יכולים להמשיך להוביל לתהום את מדינת ישראל. סמוטריץ, במשמרת שלך ושל נתניהו נרצחו 1,200 ישראלים, במשמרת שלך נחטפו, עונו ונאנסו אזרחים ישראלים שאתה אחראי לגורלם. בלי החזרת החטופים ישראל לא תנצח".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חברת הכנסת אפרת רייטן מהעבודה מסרה בתגובה לדבריו של שר האוצר סמוטריץ על החטופים: "הנה נאמרה האמת המרה והאכזרית של הממשלה. הצלת אזרחיה וחיילה משבי החמאס, הצלת נפש האדם מפני אונס, עינויים ורצח לא נחשבים בעיניה. ממשלה אכזרית, אנטי ציונית ואנטי אנושית".

שר האוצר - בצלאל סמוטריץ'
צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

Back to top button