מבזקיםפוליטי / מדיני

חה"כ עודד פורר במכתב לח"כים – מצפה מכולכם להצביע בעד הדחת עופר כסיף

יושב ראש סיעת ישראל ביתנו, חבר הכנסת עודד פורר פנה היום (ראשון) במכתב לכל חברי הכנסת, ערב ההצבעה במליאה על הדחתו של חה"כ עופר כסיף מחד"ש, ובו כתב: "מצפה מכל חבריי לכנסת, שמדינת ישראל חשובה להם, להצביע בעד בטחונה של מדינת ישראל ובעד חיילי צה"ל. להצביע בעד הדחת חה"כ עופר כסיף מהכנסת".

חבר הכנסת עודד פורר כתב עוד: "מחר תתכנס מליאת הכנסת לאשר את החלטת ועדת הכנסת בדבר הדחתו של חה״כ כסיף, במכתבו כתב פורר כי הדחתו של חה"כ כסיף אינה עניין משמח, אך מעשה נדרש והכרחי לביטחונה של מדינת ישראל. הכנסת היא בית הנבחרים של מדינת ישראל, שיש בו מגוון דעות, מתנהלים בו ויכוחים והוא המקום לליבון המחלוקות בחברה הישראלית. אך עדיין, גם לוויכוחים והדיונים יש כללים ברורים שאמורים להגן על הדמוקרטיה הישראלית ועל בטחונה של מדינת ישראל. לכן, נקבע בחוק יסוד הכנסת שתמיכה במאבק המזוין נגד ישראל מהווה עילה להדחת חבר כנסת".

לדברי חבר הכנסת עודד פורר: "אמירותיו ומעלליו של חבר הכנסת כסיף מוכרים לכולנו. ועדת הבחירות המרכזית כבר פסלה את התמודדותו לכנסת ה 21, נוכח פעילותו טרם בחירתו לכנסת ובהליכים בהתנהלותו אז, ציין כסיף כי הוא מודע לכך שכחבר כנסת לא ינהג כפי שנהג בשלל אמירותיו ומעשיו, שהתירו את דמם של חיילי צה״ל והמתיישבים ביהודה ושומרון. כעת, משחתם חבר הכנסת כסיף על העצומה, הקובעת שמדינת ישראל ביצעה רצח עם, הוא לא רק הביע תמיכה במהלכים המובלים על ידי אויבינו בזמן מלחמה, אלא שהוא העמיד בסכנה את בטחונה של מדינת ישראל וחיילי צה״ל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חבר הכנסת פורר הדגיש: "מעשהו של חה"כ כסיף העמיד בסכנה את מאות אלפי הלוחמות והלוחמים שלנו שנמצאים בחזית. לו תתקבל התביעה בהאג, הם יהיו חשופים למעצרים ותביעות בבתי דין ברחבי העולם, בשל הקביעה כי ישראל מבצעת רצח-עם. חומרת התמיכה שהביע כסיף כבדה יותר אפילו מהברחת הטלפונים לאסירים הביטחוניים, שביצע בזמנו ח"כ גטאס. כבר כעת, כשהתביעה מתבררת, קיבלו אישים שונים בישראל אזהרת מסע, לגבי מדינות רבות בעולם, מחשש שייעצרו. קבלת התביעה, תעמיד את כל חיילי צה"ל, בסדיר ובמילואים, בסכנה דומה".

חבר הכנסת עודד פורר חתם את מכתבו: "חה"כ כסיף תומך במאבק המזוין נגד מדינת ישראל. הוא הוכיח זאת בהתנהלותו לפני שנבחר לכנסת. הוא הבהיר זאת בהתנהלותו לאורך שנות כהונתו בכנסת ונתן את ההוכחה החותכת כעת, משחתם על עצומה שתומכת במאבק החמאס, כשהיא קובעת כי טענותיו השקריות הן אמינות. יודגש, כי על אף שניתנה לכסיף בוועדת הכנסת האפשרות לחזור בו מחתימתו על העצומה, הוא סירב לעשות זאת ונשאר איתן בדעתו. ממש כפי שהוא ממשיך לטעון שפגיעה בחיילי צה"ל ובמתיישבים היהודים ביהודה ושומרון אינה טרור".

ח"כ עופר כסיף
צילום: ערוץ הכנסת

תגובה אחת

Back to top button