לבנוןמבזקים

חיל האוויר תקף בלבנון: התושבים מדווחים על לפחות ארבעה הרוגים

חיל האוויר תקף הערב בית בעיירה בית ליף שבדרום לבנון. ברשתות החברתיות פורסמו תיעודים מהתקיפה ובמקום נראה הרס רב של מספר בתים שניזוקו. תושבים מקומיים מדווחים על ארבעה הרוגים ושלושה פצועים.

לאחר התקיפה נשמעו אזעקות במספר יישובים בגבול הצפון ובהם: זרעית, שומרה וערב אל עראמשה. מוקדם יותר דווח על שלוש נפילות במרחב שומרה, ללא נפגעים. חיזבאללה נטל אחריות לירי שביצע בסביבות השעה 21:00, זו הפעם השביעית שהוא נוטל אחריות על פעולות טרור שביצע בגבול הצפון מאז הבוקר. חיזבאללה טוען הערב כי ירה רקטות "בורקאן" בשעה 21:55 לעבר זרעית ובשעה 22:00 לעבר ערב אל-עארמשה.

תושבים בצפון מדווחים על הדי פיצוצים שנשמעים בשעה האחרונה במרחב. בהודעה לתושבי מעלות תרשיחא נכתב: "תושבים יקרים, מקורם של הדי הפיצוצים שנשמעים כעת באזורנו, הם בפעילות וירי תגובה ארטילרי של כוחות צה״ל בגזרת הצפון בגבול לבנון. בשלב זה אין הנחיות נוספות לתושבים במעלות תרשיחא. "

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בלבנון מדווחים כעת כי צה"ל מבצע ירי ארטילריה לעבר יארין, אלג'בין, רמייה ומרווחין.

בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button