מבזקיםספורט

הנחיות משטרת ישראל לקראת הדרבי התל אביבי בשבת

משטרת ישראל נערכת בכוחות מתוגברים לקראת משחק הכדורסל שייערך בשבת (20.1.24) בשעה 19:00 בהיכל קבוצת שלמה בתל אביב( דרבי תל אביבי*. החל משעות הצהריים בשבת, יתפרסו שוטרים רבים של תחנת ת"א צפון ומתגברים, סדרנים ומאבטחים באזור ההיכל, ויפעלו לשמירה על הסדר והביטחון לאבטחת הקהל.

שערי המגרש צפויים להיפתח מחר בשעה 17:00 ותתבצע בדיקה קפדנית בקרב הבאים להיכל במטרה לשמור על שלום הציבור וביטחונו. יש להישמע להנחיות פיקוד העורף בנוגע להגבלת התקהלות בתוך ומחוץ למגרש, ובפרט להנחיות התנהגות עם קבלת התרעה לגבי מצב של אזעקה או אירוע חירום.

להלן מספר דגשים והנחיות לקהל ממשטרת ישראל:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

♦ אם במהלך המשחק תתקבל התרעה על ירי תל"מ יש לשבת במקומותיכם, להתכופף ולהגן על הראש עם הידיים למשך 10 דקות. בכל מקרה יש להישמע להוראות הסדרנים וכוחות המשטרה במקום.

♦ על מנת להימנע מאי נוחות, מתבקשים כלל באי המשחק, להקדים הגעתם, בהתחשב בכך שבכלל הכניסות לאולם, יתבצע בידוק קפדני, לרבות באמצעות מגנומטרים, על מנת לשמור על שלום הציבור וביטחונו.

♦ חל איסור מוחלט על כניסה עם נשק להיכל.

♦ לא תותר הכנסת אלכוהול למקום ולא תותר כניסת אוהדים שיהיו תחת השפעת אלכוהול.

♦ כוחות גלויים וסמויים יתפרסו בסביבת ההיכל ויפעלו למניעת עבירות פליליות.

♦ הכנסת ציוד עידוד מותנית באישור המשטרה בלבד. חל איסור מוחלט על הכנסת אבוקות ואמצעי פירוטכניקה אחרים.

אנו קוראים לקהל לשמור על הוראות החוק והסדר הציבורי בטרם, במהלך ולאחר המשחק, ולהישמע להנחיות השוטרים והסדרנים. יש להימנע מגילויי אלימות מחוץ ובתוך ההיכל, פיזית או מילולית. שימרו על אווירה ספורטיבית וחווית ספורט מהנה לכולם.

צילום: freepik

Back to top button