מבזקיםמשפטי/פלילי

המשטרה עצרה שני חשודים בירי וניסיון רצח של נהג משאית ממשפחה יריבה

כח משימה מיוחד שהקים ממ"ז מרכז, ניצב אבי ביטון, לסיכול הפשיעה האלימה ברחוב הערבי, הצליח לעצור הבוקר (שני) בתום פעילות מבצעית ונחושה של שוטרי תחנת רמלה, שני תושבי פרדס שניר מלוד בשנות ה- 20 לחייהם, בעת שניסו להימלט על גבי אופנוע מזירת ירי, בה על פי החשד ביצעו ירי לעבר נהג משאית ממשפחה יריבה, וזאת על רקע פלילי.

כאמור, השניים נעצרו לאחר שהתנגשו בניידת המשטרה בכביש 200 (כביש עוקף רמלה-לוד) כשברשותם נתפס אקדח, מחסנית מיוחדת ותחמושת והם פונו על פי גורמי רפואה, באורח בינוני אל המרכז הרפואי הסמוך.

מהמשטרה נמסר כי "פעילות זו מצטרפת לשורה של הישגים מבצעיים למען שלום הציבור הנורמטיבי, בהתאם למדיניות ההתקפית המחוזית מול מחוללי הפשיעה שתמשיך במלוא העוצמה, כפי שהנחה מפקד המחוז.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפקד המחוז, ניצב אבי ביטון אמר: "נמשיך באכיפה עוצמתית בכל המישורים, על מנת לנטרל כל איום שנשקף לציבור הרחב ולשוטרים, כאשר הנחתי לשלב ולהפעיל כל העת את כלל מערכי המשטרה המקצועיים והיחידות המיוחדות, במישור המבצעי, החקירתי, הטכנולוגי והמודיעיני.
תושבי השכונות הללו ברמלה ולוד דורשים שירותי משטרה ומחובתנו לעשות כל שניתן, כדי שיוכלו לנהל אורח חיים תקין ובטוח, תוך נטרול מחוללי הפשיעה וכליאתם אחר סורג ובריח."

אופנוע - תאונת דרכים - זירת ירי
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button