סרטונים

ראש הממשלה נתניהו ושר החינוך קיש פתחו את שנת הלימודים תשפ"ד בבית הספר ״אלמוג״ במעלה אדומים

ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח הבוקר את שנת הלימודים תשפ״ד בבית הספר ״אלמוג״ במעלה אדומים, יחד עם שר החינוך יואב קיש, ראש עיריית מעלה אדומים בני כשריאל, מ״מ מנכ״ל משרד החינוך מאיר שמעוני ומזכ״לית הסתדרות המורים יפה בן דויד.

רה"מ נתניהו בירך את שר החינוך ואת מזכ״לית הסתדרות המורים על העבודה החשובה שנעשתה על מנת לפתוח את שנת הלימודים כסדרה.

ראש הממשלה נתניהו לתלמידי כיתה א':
"שלום לכם ילדים, שלום כיתה א'. זה יום מאוד משמח לכם ואני מבטיח שגם להורים שלכם וזהו יום משמח גם למדינת ישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אני מבקש מכם כשאתם מסתכלים ימינה ושמאלה, תסתכלו על החברים שלכם – כל אחד מכם הוא מיוחד וכל אחד מכם הוא שווה בשווה. תסתכלו אחד על השני, תהיו חברים אחד של השני ותהיו טובים אחד לשני. תלמדו טוב ותקשיבו למורים ותהיו ילדים טובים אחד עם השני".

ראש הממשלה פנה לתלמיד בשם יהונתן וסיפר לו:
״אתה יודע שבמקום הזה, לפני אלפי שנים, היה ילד קטן שקראו לו גם יהונתן? הוא דיבר עברית, הוא היה מתפלל לאלוהים באותה שפה. ואתה יהונתן, ואתם הילדים, ממשיכים את הילדים האלה באותו מקום.

זו הארץ שלנו, זו השפה שלנו וזה העבר שלנו, אבל זה גם העתיד שלנו. אנחנו רוצים שתלמדו עברית ותלמדו את הסיפור של העם שלנו ושל הארץ הזאת, אבל גם תלמדו הרבה דברים חדשים – מהעבר ומהעתיד. אתם העתיד. ואתה יודע מה? בעוד 3,000 שנה יהיה פה עוד יהונתן".

שר החינוך יואב קיש:
"אנחנו בסוף מובילים מערכת מאוד גדולה, עם יום חגיגי מאוד, עם הרגשה של הרבה הצלחה וסיפוק שאנחנו מצעידים את מערכת החינוך קדימה.

אני רוצה לומר לכל אלה ששואלים וחוששים – יש מענים ומשאבים מדהימים שהממשלה הזו נותנת לחינוך הממלכתי, ואני אומר – אני אחראי להוביל את זה. יש לנו מגוון של אתגרים, אנחנו נעמוד בכולם. תודה רבה לך ראש הממשלה".

וידאו: איתי בית-און /לע"מ
סאונד: בן פרץ /לע"מ

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

Back to top button