צרכנות

לגו מכוניות – הטרנד שכובש את משחקי ההרכבה

הניעו מנועים, כי לגו מכוניות כאן ואתם יכולים לנהוג או לנסוע עם הרכבים שתמיד חלמתם עליהם. הדגמים יכולים להתאים הן לילדים והן למבוגרים. יתכן שלפתע הילדים מתחילים להתעניין ברכבים, מה עושים במוסך, חוקי התנועה וכדומה וזה בדיוק הטיימינג האולטימטיבי להציע להם הכרות קרובה עם סדרת הלגו המצליחה, שמציתה את הדמיון ומסבה הנאה בכל הרכבה, חלק אחר חלק.
כאמור, הסדרה מתאימה לכל המשפחה – למעשה, מבוגרים רבים בוחרים להרכיב לגו מכוניות בשל השכלולים השונים שמציעות הערכות כולל רכיבים חשמליים להסעת המוצר. 

מה מחכה לכם במגרש הרכבים של לגו?

lego car מציג מגוון רחב של מודלים משלל סוגים, כולל משאיות, מכוניות מרוץ, רכבי שטח 4X4, אופנועים, מכוניות משטרה, מכוניות וינטאג' קלאסיות ועוד.
באמצעות ההרכבה, הנהגים הצעירים והוותיקים, לומדים על סחרור הגלגלים, שאיבת בוכנה וההבדלים בין הדגמים השונים ומוזמנים לתדלק את התשוקה שלהם בתהליכי בנייה פשוטים ומאתגרים ומורכבים יותר עם דיוק פרטים מרשים שנאמן למציאות. 

אוספים של מכוניות מכל הזמנים

היופי בסדרת המכוניות מבית היוצר של לגו הוא שאפשר ממש למצוא דגמים של מותגי רכב מובילים בעולם כמו פורד, קורבט, פיג'ו, לנד רובר, פרארי, פורשה, אאודי, בוגטי ועוד. הערכות מתאימות לטווח גילאים רחב כאשר המודלים להרכבה למבוגרים לבני 18 ומעלה יכולות גם לכלול אלפי חלקים ולרוב מדובר במודלים של רכבים אייקוניים מרהיבים ביופיים. המודלים מתבססים ממש על דגמים אמיתיים פשוט בהעתק לוגו ועמוסים בפרטים אותנטיים מהמקור, כולל למשל, בדגם של שברולט קורבט 1C על הקימורים המלוטשים של הצללית הקלאסית וסגנון פנים בעיצוב אלגנטי.
המכוניות אפילו מגיעות עם לוחיות רישוי ואפשר לבנות דגמים שונים כדגם סגור או פתוח ולמלא את המוסך בדגמי מכוניות שתמיד חלמתם עליהם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Photo by Vincent Lin on Unsplash

הרכבה ייחודית עד הפרט הקטן ביותר

בין אם בחרתם מכוניות קלאסיות או דגמים חדישים, תוכלו ליהנות מהמדע והטכנולוגיה והמחקר המעמיק שמעצבי המודלים השקיעו ביצירת מכוניות לבנייה מלגו.
הייחוד הוא שחלק מהדגמים של המכוניות מצוידים במה שמצויד הרכב האמיתי שהיווה מקור להשראה. לדוגמא: במודל של לנד רובר קלאסיק דיפנדר 90 ישנו הידוי מתפקד, תלים שעובדים ואפשר גם להוסיף לו אביזרים שונים לשדרוג והעצמת חוויית ההרכבה ולהשגת תוצר מרשים ביותר, כמו למשל, ארגז כלים, מטף כיבוי אש, פלטות משיכה ואפילו מגני בוץ. בדגם האהוב של פורש 911 האותנטיות אף היא ניכרת וסוחפת כאשר אפשר ליהנות גם מהרכבת הילוכים, בלם חירום ואפילו לאחר הרכבה להטות את המושבים ולשלוף את הגג. הערכה המתקדמת תוכננה לפי הפריט האמיתי עד הפרט הקטן ביותר.

התשוקה להנדסה מהנאה להנעה

דרך תהליכי הבנייה אפשר בהחלט לעורר את הסקרנות להנדסה ופרטים טכניים כבר בגיל צעיר. ילדים יכולים לבנות מכוניות מרוץ ומשאיות גרר, דחפורים, מלגזות ועוד.
הערכות מבוססות על פחות חלקים מאלה של המבוגרים אך גם במקרה הזה המאפיינים הייחודיים נותרו עם פריטים ריאליסטיים ממש כמו במודל האמיתי כולל בוכנות נעות, דלתות הידראוליות והגה שאפשר לנווט עמו.
הפריטים מעוצבים בדרך יפהפייה לתצוגה מרשימה בצבעוניות שמושכת את העין והרכיבים עצמם אפילו נבדקו כדי לוודא שהם עומדים בתקנים הגלובליים המחמירים לבטיחות.
מוזמנים לצאת לנסיעה בלתי נשכחת תוך כדי הרכבה עם הדגמים השונים של lego car בין אם מדובר בדגמים שמאפשרים הרמת מכסה מנוע או תיבה עם בוכנות נעות והקפדה על עיצוב ייחודי עושר של בנייה אליו הגיעו בלגו תוך עבודה משותפת פעמים רבות עם המעצבים של מותגי הרכב המובילים בעולם. 

Back to top button