מבזקיםצבא וביטחון

בכיר בחמאס על הפילוג בעם: "הם שונאים אחד את השני יותר מהשנאה בינינו לבינם"

בכירים מארגוני הטרור השונים השתתפו היום (רביעי) בביירות בפורום "מגן ירושלים" לקראת יום ירושלים העולמי בשישי.

סלאח אל-עארורי, סגנו של מנהיג חמאס, אמר כי התגובה האחרונה של ההתנגדות מלבנון, עזה, הגדה המערבית ושטחי 48' "הגנה על מסגד אל-אקצא והוכיחה שיש למסגד הזה אל ששומר עליו ויש עם ששומר עליו".

בנאום שלו, ציין אל-עארורי כי "ההתנגדות" לא הייתה יכולה לשתוק אל המראות באל-אקצא בשבוע שעבר ואם הייתה שותקת, אז ישראל הייתה משתלטת תוך זמן קצר על חלק מהמסגד. הוא ציין בנאומו את "כניעתה" של ישראל, לדבריו, שלא אפשרה עליית יהודים היום להר הבית: "זה לא בגלל המצפון שלה, אלא בגלל ההתנגדות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף, הוא דיבר על הפילוג חסר התקדים בישראל. הוא ציין את נאום בנימין נתניהו בהם ראש הממשלה השמיץ את מתנגדיו. אל-עארורי טען כי: "ישראל מתחלקת למזרח דתי ולמערב אירופי. הם שונאים אחד את השני יותר מהשנאה בינינו לבינם".

האשם סאפי א-דין, בכיר חיזבאללה, אמר: "כל תקיפה ישראלית תענה מכל הזירות. נושא פלסטין וירושלים הוא ציר יסוד בכל התחומים". הוא המשיך: "הפעם לא ננציח את יום קודס הבינלאומי בהפגנות, נחייה אותו באש, נשק והתנגדות".

הוא הוסיף: "אנחנו מגבירים את האיתנות, הנחישות והרצון שלנו, וכל היכולות יהיו בעימות הגדול שנראה שהישראלים ממהרים אליו, וגם אנחנו ממהרים ומוכנים. ההתנגדות, נתניהו, היא התנגדות של אחדות, יכולת, כוח ונחישות". הוא שלח מסר לראש הממשלה נתניהו: "כל דבר שהוא יעשה ייענה בכל הזירות".

סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, סאלח אל-עארורי
סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, סאלח אל-עארורי

8 תגובות

  1. הוא ממש צודק
    ההפגנות והרפורמה גרמו נזק למדינה
    אבל אנחנו עם חזק שרדנו את הגרוע ביותר נעבור גם את מאוחדים מתמיד
    אבל הוא צריך להיזהר אחרת יהיו חיסולים ממוקדים וגם הוא יהיה ברשימה

  2. לצערי גם אם הוא מדבר שטויות..צודק או לא צודק..כלפי חוץ ההפגנות..השיסוי.חסימות כבישים.ערעור גורמי צבא על השלטון..זה מבחינתם האביב הישראלי..והתקוממות שלא נראתה מעולם..ושמה אותנו בעייני האוייב כחלשים ופגיעים..מה שממש לא נכון..ביום פקודה כוחנו באחדותינו ונדע להילחם על הבית במלוא העוצמה..כי אין לנו בית אחר..זו מדינת היהודים לנצח נצחים…

  3. צודק -אכן שנאה חולנית אובססיבית בהובלת אנשי צבא וביטחון בכירים בדימוס -המטרה ליצור תשתית להפיכה שלטונית .

  4. Vengan a joder y verán que unidos estamos juntos para defender nuestro único país!
    Vengan a probarnos, no se equivoquen!

  5. הנזק מההפגנות יותר מהתועלת ,הם חוגגים ואנחנו משלמים ,כל ישראל ערבים זה לזה 🇮🇱אל תתנו להם. אין בכירים בחמאס פרא אדם זה מה שהם

Back to top button