מבזקיםפוליטי / מדיני

אקוניס נגד תגובת בנט: אין לאיש הזה בושה לשקר

בקואליציה גיבו הערב (שני) את ראש הממשלה לאחר נאומו. הגדיל לעשות ח"כ אופיר אקוניס שיצא במתקפה נגד ראש הממשלה נפתלי בנט שהגיב קודם לכן לנאום נתניהו.

בציוץ בטוויטר כתב אקוניס על בנט:" נפתלי בנט מעז להגיב על הנאום? אין לו שום בושה לאיש הזה ששיקר והונה כל הדרך לכמה חודשים אומללים בראשות ממשלת ישראל בתמיכת האחים המוסלמים. שהעמיד דמוקרטיה אמיתית בסכנה שעמד עם 6 מנדטים בראשות הממשלה הגרועה ביותר בתולדות ישראל".

גם ראש המועצה האזורית גוש עציון ויו״ר מועצת יש״ע שלמה נאמן הגיב לנאום רה״מ נתניהו: ״אנו מברכים את רה"מ ואת שר הביטחון על מציאת דרך להמשך העבודה המשותפת לטובת ביטחון ישראל. עם ישראל זקוק בעת הזאת לפעולה נחושה ובלתי מתפשרת כנגד אויב אכזר. הציפייה והדרישה שלנו מממשלתנו להכות באויב בכל מקום עד השבת השקט לרחובות ישראל.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר התרבות והספורט מיקי זוהר מסר כי "החלטת ראש הממשלה להשאיר את שר הביטחון בתפקידו היא נכונה וחשובה לביטחון ישראל. בעת הזו שאויבינו מנסים לפגוע בנו בכל דרך – רק ביחד ננצח".

.
ח"כ אביחי בוארון (ליכוד) אמר "ראינו היום ראש ממשלה נחוש, שנדרש לטפל בכשלים של הממשלה הקודמת, לוקח אחריות ומתקן את הקלקלות שהשאירה ממשלת לפיד. ראש הממשלה, בשעה לא קלה זו, אנחנו עומדים מאחוריך כאיש אחד בשמירה על ביטחון ישראל, בהמשך הובלת הרפורמה המשפטית, בהחזרת המשילות ובהמשך פיתוח מפעל ההתיישבות".

תגובת אקוניס לבנט
צילום: מתוך טוויטר אישי
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

תגובה אחת

  1. מר אקוניס תרשה לי להתחיל במי השקרן
    1. קראתי לאופוזיציה מס פעמים לדון איתם על המצב בטחוני שקר ראשון מפי הבוס שלך.
    האמת . הקבינט לא כונס 3 חודשים מתחילת הממשלה
    2. מצבנו המדיני מעולם לא היה טוב יותר
    האמת… מצבנן הוא הגרוע מימי הקמת המדינה
    3. לא פיטרתי את גלנט היו בניננו סהכ מחלוקות
    האמת… הבוס שלך פיטר את גלנט מול אומה שלמה
    אז לפני שאתה קורא למישהו שקרן , רמאי עיוור או כל מילה אחרת , שים לב עבור מי אתה עובד.
    אל תיתן לזה יד אקוניס אל תשפיל את עצמך בשבילו.

Back to top button