טיוליםמבזקים

יום של טיולים – וחילוצים: יחל"צ גליל-כרמל מסכמת יום פעיל

מתנדבי משטרת ישראל מיחידת החילוץ "גליל-כרמל" יחד עם שוטרי משטרת ישראל מרחב חוף, צוות מד"א חוף כרמל, פקחים של רשות שמורות הטבע והגנים הלאומיים ולוחמי האש מתחנת חיפה, פעלו לאורך כל היום (ראשון) לחילוצם של מטיילים שנפצעו בנחלי הכרמל.

באירוע הראשון, בנחל לוטם, מטיילת כבת 48 מחיפה מעדה במהלך הטיול והיה חשד לשבר בקרסולה. צוות מחלצים של יחידת החילוץ "גליל-כרמל", יחד עם שוטרים ולוחמי אש, חברו לפצועה ורופא היחידה העניק לה טיפול רפואי שכלל גיבוס הרגל בשטח. לאחר סיום הטיפול הרפואי היא פונתה במסע אלונקות אל מחוץ לנחל, שם המתין לה אמבולנס, שפינה אותה לבית החולים כרמל.

באירוע השני בנחל נדר, מטיילת כבת 31 מבית שמש מעדה ונחבלה ברגלה. רחפן של רשות הטבע והגנים זיהה את מיקומה של הפצועה וצוות מחלצים, יחד עם פקחי הרשות, חברו אליה. חובש היחידה העניק לה טיפול רפואי ראשוני בשטח והיא חולצה במסע אלונקות אל מחוץ לנחל. משם אמבולנס של מד"א פינה אותה לבית החולים רמב"ם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

באירוע השלישי בנחל עובדיה, זוג מטיילים בשנות ה-70 לחייהם הרגישו תשישות במהלך הטיול ולא יכלו להמשיך וללכת. צוות מחלצים של יחידת החילוץ "גליל-כרמל" נכנס לשטח, אך לאחר סריקות התברר שצוות לוחמי אש ומד"א כבר חילצו את הזוג אל מחוץ לנחל.

חילוץ - מטיילת - אלונקה - שמורת טבע - כרמל - יום
צילום: דוברת יחידת החלוץ גליל-כרמל
חילוץ - מטיילת - אלונקה - שמורת טבע - כרמל - יום
צילום: דוברת יחידת החלוץ גליל-כרמל
חילוץ - מטיילת- שמורת טבע - כרמל - יום
צילום: דוברת יחידת החלוץ גליל-כרמל

Back to top button