חדשות הארץמבזקים

מדהים ומרגש: הכלב שנדרס על ידי רכבת ושוקם כנגד כל הסיכויים

מידי חודש מגיעים לשירות הווטרינרי העירוני עשרות מקרים של בעלי חיים שנפגעים בדרכים שונות. אבל סיפור כזה של כלב, קטן מצד אחד ובוגר לגילו מצד שני, ששורד תאונה כה קשה עם רכבת, לא קורה בכל יום.

לפני כחודש וחצי התקבלה בשעות הלילה המאוחרות פנייה בהולה מתחנת הרכבת באשקלון, נהג רכבת ופקחים זיהו על המסילה כלב מגזע פינצ'ר שמדמם ונראה במצב קשה מאוד. למקום הוזעק הפקח הווטרינרי, ידין אטיאס, שסרק את השבב על צווארו וגילה שלכלב החמוד קוראים פיסטוק והוא כבן 12.

בהתייעצות עם מנהל השירות הווטרינרי העירוני, ד"ר מיכאל שפירו, נסע הפקח בבהילות לבית החולים הווטרינרי בבית דגן. פיסטוק עבר ניתוח מורכב שבמהלכו נאלצו הרופאים לבצע לקטוע את רגלו הימינית ולבצע ניתוח מורכב באצבעות רגל שמאל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פיסטוק עבר תהליך התאוששות מורכב ובליווי המקצועי החם של צוות המחלקה לבעלי חיים האיסופיים בבית דגן הועבר להמשך שיקום בבית "אומנה" של עמותת SOS חיות. את פיסטוק קיבלה ענבל לוור מהרצליה, המתנדבת בעמותת SOS ושימשה עד כה כמשפחת אומנה למאות כלבים.

"פיסטוק נגע לי ללב", היא מספרת, "הוא שרד תאונה קשה ועבר שיקום מורכב עם כאבי תופת. אומנם הדירה שלי קטנה ויש לי עוד שני כלבים, אבל הוא מדהים ונוח וכבר חלק מהבית. אני מתכוונת לבקש לאמץ אותו". ענבל מספרת כי כלבים כמו פיסטוק מתקשים למצוא בית מאמץ "אנשים בדרך כלל רוצים כלב יותר מושלם, ופיסטוק בלי רגל ובלי שלוש אצבעות ברגל השנייה והוא מבוגר יחסית, אבל בעיניי הוא מושלם".

ענבל לוור מספרת על שיתוף פעולה פורה עם מנהל השירות הווטרינרי העירוני בעיר, מיכאל שפירו, "יש לי המון הערכה למה שעושים בשירות הווטרינרי באשקלון, הם הצילו אותו. השירות הווטרינרי העירוני מעניק טיפול רפואי למאות בעלי החיים פצועים וחולים בשנה במרפאה העירונית ונמצא בקשר שוטף עם מרפאת "תנו לחיות לחיות" באשקלון ועם בית החולים הווטרינרי בבית דגן במקרים רפואיים מורכבים. רק בשנה האחרונה אומצו מעל 200 כלבים מהכלבייה העירונית. חלקם הגיעו לאמץ בכלבייה וחלקם בימי אימוץ של עמותת sos, כמו במקרה זה".

צילום: דוברות עיריית אשקלון
צילום: דוברות עיריית אשקלון
צילום: דוברות עיריית אשקלון
צילום: דוברות עיריית אשקלון

3 תגובות

  1. מתנדבת מהממת,לפחות שיזכה לבית חם ואוהב בכמה שנים שנותרו לו❤💞💟

  2. אנשים זבל לנטוש כלב ובכלל בגיל כזה
    זה מה שקורה לאלפי כלבים שנזרקים לרחוב על ידי ה"משפחות שלהם",פוגעים בהם או שהם מעורבים בתאונה😭🤢
    לפחות נמצא בידיים טובות ❤🙏🏼🐾

Back to top button