חדשות הארץמבזקים

הפצוע בפיגוע: דיוויד שטרן – תושב איתמר, אזרח אמריקאי, מאמן כיתות הכוננות בשומרון

הותר לפרסם לפני זמן קצר (ראשון) שהפצוע קשה בפיגוע בחווארה הינו דיוויד שטרן – תושב איתמר, אזרח אמריקאי, מאמן כיתות הכוננות בשומרון. ד"ר ערן רוטמן מנהל ביה"ח בילינסון עדכן כי "הפצוע מהפיגוע בחווארה במצב בינוני ואין סכנה לחייו. בתחילה דווח שמצבו קשה ויש לו פגיעת ראש אך עם הגעתו נוכחנו לדעת כי מצבו טוב יותר משסברנו"

שלמה בלס, גיסו של הפצוע שמאושפז בבילינסון: "היה פה נס גדול. שילוב של סיעתא דשמיא של דוד שתפעל את האירוע באופן ראוי לציון. הוא לוחם. אנחנו מקווים שהחדשות הרפואיות ימישכו להיות חיוביות. הוא לוחם מיומן ותפקד בקור רוח ברגע האמת. הוא פעל בנחישות וצריך גם להודות לה'

יוסי דגן ראש המועצה האזורית פנה לשגריר ארה"ב ואמר: "קורא לך להגיע לכאן לבית החולים להסתכל לפצוע בעיניים ולתת תשובות, להפסיק את הלחץ כנגד פעילות אפקטיבית של צה"ל להפסקת הטרור" הפצוע שנורה יחד עם אשתו בכביש הראשי בחווארה שבשומרון תושב השומרון, אזרח מדינת ישראל, אבל הוא וגם אשתו אזרחי ארה"ב. אני קורא לשגריר ארה"ב להגיע עכשיו לכאן לבית החולים להכנס איתי יחד לחדר להסתכל לו בעיניים ולתת תשובות, לתת הסברים, אני דורש מכאן ממשלת ארה"ב להפסיק את הלחץ ההיסטרי על ממשלת ישראל כנגד פעילות צבאית אפקטיבית של צה"ל, כנגד פעילות מערכת הביטחון, כנגד ההתיישבות היהודית בשומרון שאותה המחבל הנאלח הזה תקף היום".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דגן הוסיף כי "התושב הזה הגיבור הזה הוא גיבור חי, פאר ההתיישבות בשומרון, שהגן בגופו על אשתו בעצמו, איש אמנויות לחימה איש ביטחון ואיש חינוך. תוך כדי שהמחבל הנאלח יורה עליו בכביש הראשי והוא נפצע בראשו מהירי, שלף את הנשק שלו וירה בחזרה. בתושייה שלו הציל את החיים שלו ושל אשתו, גיבור ישראל, גיבור השומרון, ההתיישבות בשומרון חזקה אנחנו מודים לצוות בלינסון על הטיפול הרפואי ומחזקים את ידי חיילי צה"ל ומערכת הביטחון כולנו דורשים מהממשלה להשיב מלחמה שערה, להפוך את הדיסקט, להחזיר את המחסומים הביטחוניים לעזאזל, לאסוף את הנשק; לצאת למבצע צבאי כנגד ה'רשות הפלסטינית' הטרוריסטית שעומדת מאחורי גל הטרור הזה. אי אפשר להמשיך את המציאות של הממשלה הקודמת ולצפות לתוצאה. אנחנו לא נסכים בשום אופן להיות ברווזים במטווח לא נסכים להפקיר את החיים של תושבי השומרון. ומכאן מבית חולים אני קורא יש לנו צה"ל אחד מדינה אחת יש לנו הרבה תביעות וגם כעס כלפי הממשלה והוא מוצדק וצריך לומר את זה גם לממשלה שאנחנו תומכים בה וביחד באותה נשימה, אני אומר בצורה ברורה הפניה היא רק כלפי הדרג הפוליטי וכלפי הממשלה אנחנו לא לוקחים את החוק לידיים אנחנו לא עושים דברים שאסור לעשות יש לנו דרישה נכונה מוסרית מאין כמותה מהממשלה שלנו ובזה אנחנו צריכים להתרכז אל מול הממשלה הדרישה וצהל הוא זה שצריך לקבל את הפקודות ולתת מכה שערה".

דיוויד שטרן הפצוע בפיגוע בחווארה
באדיבות המשפחה

36 תגובות

  1. רפואה שלמה דיויד
    רק חבל שהנשיא
    האמריקני שמאלני
    ובגללו כמו עלינו האויבים מכל מקום
    במדינה ימח שמם
    ושם כל השמאל שלצערי קיבלנו בארצנו הקדושה 🇮🇱🙏

  2. איזה גבר כל היריות שקיבל גם נתן יריות על המחבל רפואה שלמה אמן החלמה מהירה גבר בגברים

  3. חווארה שיראו אמריקה מה זה חווארה אזרח שלהם ניפצע בידי חיות אדם

  4. רפואה שלמה והחלמה מהירה איש יקר🙏🇮🇱 ימח"ש לשונאי ישראל.

  5. ולהם קרא יאיר גולן תתי רמה רובם לוחמים וגברים שבגברים

  6. מה עם קנאביס לפצועים שיוכלו להחלים ולהתגבר על הסבל.

  7. מתפללים לרפואתו ! למרות ההתקפה של המחבל המפלצתי , הספיק להגיב ולפצוע את המחבל ובכך הציל את כל נוסעי הרכב שהיו עימו !

Back to top button