חדשות הארץמבזקים

שוב מעורר סערה: יאיר נתניהו השווה את המפגינים לפלוגות הסער הנאציות

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, עורר סערה ברשתות החברתיות לאחר שהשווה את המפגינים לפלוגות הסער הנאציות (האס-אה).

נתניהו אמר בתוכניתו ברדיו "גלי ישראל" כי "מה היה בשנות ה-30 בגרמניה? בריונים, בתשלום ביצעו טרור פוליטי ברחובות באמצעות הפחדות, אלימות, שיבוש הסדר הציבורי, הפחדת האזרחים, יצרו כאוס ואז העלו לשלטון באופן לא דמוקרטי את המפלגה שלהם. הבחירות של שנת 37 לא היו דמוקרטיות. היו פעילי אס-אס שעמדו בקלפיות והרביצו למי שניסה להצביע למפלגה אחרת. היה את שריפת הרייכסטאג, שזה מה שמקביל לניסיון לשרוף את הכנסת, מה שעכשיו עושים בשמאל. והם בעצם באמצעות טרור העלו את עצמם לשלטון".

"אז אם כבר הם משווים כל הזמן לשנות השלושים, הם לא מבינים כמה הם מגוחכים. הם אלה שזועקים לדיקטטורה, הם אלה שמצעידים את ישראל לעבר פאשיזם. הם אלה שנוקטים באותן שיטות של החולצות השחורות באיטליה ושלה… לא נעים להגיד – אס-אה בגרמניה", הוסיף נתניהו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
שרה נתניהו - יאיר נתניהו
ארכיון. צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

מובילי המחאה נגד ההפיכה המשפטית אמרו בתגובה לדבריו של יאיר נתניהו כי "משפחת נתניהו איבדה כל לגיטימיות ציבורית, השוואה בין המוחים לתנועה הנאצית זה כבר חצייה מסוכנת של הקו השחור. התרת דם מופרעת של אדם חולני שצריך להיות תחת השגחה צמודה מאחורי סורג ובריח. אנו קוראים לראשי האופוזיציה להתייצב ולפנות ליועמשית שתורה לחקור אותו באזהרה. התשובה להסתה הפרועה – מאות אלפי מפגינות ומפגינים הערב בקפלן וברחבי הארץ."

יאיר נתניהו בתוכניתו ברדיו "גלי ישראל"

להאזנה לתוכנית המלאה ברדיו "גלי ישראל" (דברי נתניהו נאמרו החל מ- 09:00)

7 תגובות

  1. הבן של אבו יאיר יעשה מה שבא לו ויגיד מה הוא רוצה יקנאים ואאלה אבו יאיר יתחשבן אתכם סבלנות ימנייק

  2. מסכן הילד נידפק לו המוח
    גדל על השנאה לאביו
    כל הזמן הוא רואה שמקללים וכל ההפגנות מול הבית המשפחה נרדפת ע"י האנרכיסטים

Back to top button