מבזקיםפוליטי / מדיני

האלימות מרימה ראש? גינויים מקיר לקיר על כתובות הנאצה – "שפל מוסרי נוסף"

כתובות נאצה רוססו כנגד שר המשפטים, יריב לוין, סמוך לביתו במודיעין, בזמן שמשפחתו יושבת שבעה על פטירת אביו. חברי הכנסת, השרים וראש הממשלה מיהרו לגנות כולם את המעשה המביש.

מדברי ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני מגנה בתוקף את ריסוס כתובת הנאצה נגד השר יריב לוין בזמן שהוא יושב שבעה, את ההתקפה האלימה נגד השר ניר ברקת בעת שהיה באירוע פוליטי ואת הקריאות לרצח נגד יו״ר ועדת החוקה שמחה רוטמן. אני מצפה מהמשטרה ומהפרקליטות לפעול מייד ובכל העוצמה נגד גילויי ההסתה והאלימות הללו."

יו"ר הכנסת, אמיר אוחנה כתב: "כתובות הנאצה נגד חברי יריב לוין (אויב העם?! השתגעתם לגמרי) מול ביתו, בזמן השבעה על פטירת אביו הם שפל מוסרי נוסף במאבק נגד תיקון מערכת המשפט, והפיכתה של ישראל לדמוקרטית יותר (שלטון העם, לא שלטון המשפטנים, כן?). יריב היקר, אני מחזק אותך בימים אלה, ולכל משפחת לוין: תנוחמו מהשמיים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, כתב לפני מספר דקות בחשבון הטוויטר שלו: "ציור הכתובות על ביתו של יריב לוין בעת השבעה על מות אביו אינו ראוי ואינו מתאים לרוח המחאה הפטריוטית."

שר הבטחון לשעבר, חבר הכנסת בני גנץ כתב: "יש לי מחלוקת עמוקה עם שר המשפטים על המהפכה המשטרית שהוא מקדם ואני אעשה כל מה שאפשר כדי למנוע ממנו להצליח בתוכניתו שתפגע בדמוקרטיה. אבל גם כשהבית בוער, צריך לשים גבולות. אני מגנה את ריסוס הכתובות סמוך לביתו. ההפגנות לשמירה על הדמוקרטיה הן קריטיות, כתובות נאצה והסתה – לא לגיטימיות."

מתוך עמוד הטוויטר של בני גנץ: @gantzbe
חוק הגיוס אושר בכנסת שבועיים לאחר שנדחה
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ'

תגובה אחת

Back to top button