מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: התפרצו לחדר מלון באילת וביצעו מעשים מגונים בשתי נשים שישנו

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, כתב אישום נגד ירין גלי (21) מיד רמב"ם ורותם מילוא (21) מכרמי יוסף, לאחר שהתפרצו לחדר מלון באילת וביצעו מעשים מגונים בשתי נשים שישנו בו.

מכתב האישום שהגישה עו"ד רותם יוחנני – הר ציון עולה כי בתחילת החודש הגיעו שתי המתלוננות לאילת והתאכסנו יחד בחדר במלון, באותה העת שהו גם הנאשמים באילת. לאור היכרות מוקדמת בין ירין לאחת המתלוננות היא יצרה איתו קשר סיפרה לו באיזה מלון היא וחברתה מתאכסנות ועדכנה אותו כי הן צפויות לצאת למסיבה.

במהלך המסיבה, שתתה אחת המתלוננת מספר משקאות אלכוהוליים אשר גרמו לערפול חושיה, עד שחשה ברע, וחברה לשעבר, אשר אותו פגשו במסיבה, ליווה אותה ואת המתלוננת השנייה בחזרה למלון. בסמוך לאחר שעזב החבר לשעבר את המקום הגיעו הנאשמים למלון. אז פנה ירין לפקיד הקבלה במלון וביקש ממנו לשכפל עבורו כרטיס כניסה לחדרן של המתלוננות באמתלה שקרית לפיה אחת המתלוננות היא בת זוגו והזמינה אותו להיכנס לחדר, פקיד הקבלה סירב. לאחר דין ודברים בין ירין לבין המאבטחת בכניסה למלון, שבו הנאשמים לפקיד הקבלה אשר שכפל עבורם את הכרטיס לחדר. במקביל ניסה ירין לצור קשר טלפוני עם המתלוננת ללא הצלחה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בסביבות השעה 7:00 בבוקר עלו הנאשמים לחדרן של המתלוננות ונכנסו לחדר עם המפתח שקיבלו. אז ירין נשכב על המיטה הזוגית כשהוא גוהר מעל המתלוננת שהכיר, עת ישנה והייתה הלומת אלכוהול וביצע בה מעשים מגונים תוך ניצול מצב המונע ממנה לתת הסכמה חופשית. במקביל, נשכב רותם מאחורי המתלוננת השנייה, אשר גם היא ישנה באותה העת, וביצע בה מעשים מגונים. כאשר ניסה להתיר את השרוך הקושר את מכנס הפיג'מה, התעוררה המתלוננת בבהלה, הבחינה במתרחש בחדר, וצעקה: "משטרה, אונסים אותנו, הצילו, לכו מפה, עופו מפה", או מילים בדומה לכך. בתגובה לכך, צעק ירין "מה יש לך? מה יש לך?" והשניים נמלטו מהמקום.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציינה עו"ד יוחנני – הר ציון כי:".. המשיבים הצליחו להיכנס בעורמה ולאחר הפעלת שקרים ומניפולציות על גורמי המלון, ללא כל הזמנה מראש, לחדר מלון נעול, בו ישנו באותה העת שתי נפגעות העבירה, וביצעו בהן עבירות מין בצוותא בעודן ישנות. תוך כדי ביצוע עבירות המין, התעוררו נפגעות העבירה ומצאו את עצמן במציאות מסוייטת, שהנה התגשמות הפחדים של כל אישה הלנה בחדר בבית מלון שאמור להיות נעול ומוגן."

לשניים יוחסו מעשים מגונים, קבלת דבר במרמה והתפרצות.

חדר - בית מלון
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

3 תגובות

  1. מחריד. צריך לפרסם את שם המלון (מחדל נוראי) ואת תמונות התוקפים שיהיה אפשר להיזהר ולהזהיר מפניהם. חלאות אדם שמקומם במעצר ובכלא.

Back to top button