מבזקיםצבא וביטחון

"באנו להעביר מסר ברור, המסר הוא שבאנו למשול – זה יהיה המבחן הקרוב של הממשלה"

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, ירד הבוקר (חמישי) לדרום הארץ וקיים בבאר שבע הערכת מצב עם פיקוד הדרום, בראשות מפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי וממ"ז דרום, ניצב פרץ עמר.

דבריו של השר במהלך הסיור בעיר באר שבע: "אני בא לכאן כדי להעביר מסר, המסר הוא שבאנו למשול במדינת ישראל. יש כאן הרבה עבודה, יש כאן מאבק, אני לא יכול להבטיח הצלחות תוך יום ולא תוך יומיים, אבל אני כן יודע שבעזרת המשטרה שאני מתרשם כל הזמן מהיכולות, מהאיכויות, אבל בצד שני שהשוטרים צריכים גיבוי, בעז"ה ממני הם יקבלו. צריכים תקציבים, צריכים תוספת תקנים, צריכים תוספות במשכורות, זה יהיה המבחן הקרוב של הממשלה."

"ואני אומר זה בצורה הכי פשוטה כמו שאני דורש ממני ומהממשלה לבוא ולתת גב, להוסיף משכורות, להוסיף תקנים, להביא עוד הרבה מאוד שוטרים, אני גם דורש מהמשטרה לחתור למגע, להסתכל לפושעים בעיניים ולחתור למגע! לא לוותר להם! התחושה כאן של האנשים, היא תחושה לא פשוטה, ואני שומע אותה. צריך להציל את העיר, ולכן אני חושב שגם המשטרה צריכה להבין שהיום הצפייה ממנה זה להשליט את הסדר בבאר שבע, להשליט את הסדר בדרום, בשביל זה באנו, יש הרבה הרבה עבודה וזה מסר שלי כאן היום." הוסיף בן גביר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
איתמר בן גביר - יעקב קובי שבתאי - פרץ עמר
צילום: דוברות השר לבטחון לאומי
איתמר בן גביר - יעקב קובי שבתאי - פרץ עמר
צילום: דוברות השר לבטחון לאומי
צילום: דוברות השר לבטחון לאומי

Back to top button