מבזקיםמשפטי/פלילי

ניסיון חיסול בכביש 6: שניים נורו מרכב חולף בבן שמן, בן 46 במצב קשה

שני גברים נפצעו הלילה (שני) באירוע אלימות, בכביש 6 לדרום במנהרה סמוך למחלף בן שמן. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבתי החולים בילינסון ושיבא בתל השומר. הפצועים, שני גברים עם פציעות חודרות ובהכרה, בהם: גבר כבן 46 במצב קשה ויציב שפונה לבילינסון וגבר כבן 31 במצב בינוני.

פאראמדיק מד"א אלעד פולק וחובש על אופנוע מד"א שלמה לוי , סיפרו: "בתוך המנהרה ראינו רכב עומד בצד ובסמוך שכב גבר כבן 46 עם פציעות חודרות וגבר כבן 31 ישב בסמוך כשגם הוא עם פציעות חודרות, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד קשה והשני בינוני."

חובש הצלה משה אינדיג מספר: "כשהגעתי למקום, הכווינו אותי לרכב בו מצאתי גבר כבן 46 עם חבלות חודרות בפלג גופו העליון, ולגבר נוסף כבן 31 עם חבלות חודרות בגפיים, לאחר שנפגעו באירוע אלימות. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני הכולל עצירת דימומים וחבישות, והם פונו במצב קשה ובינוני להמשך טיפול בחדר הטראומה בבתי החולים בלינסון בפתח תקווה ושיבא בתל השומר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות ארגון הצלה

מהמשטרה נמסר על האירוע כי "שוטרי תחנת מודיעין פתחו כעת בחקירה וסריקות מבצעיות, עם קבלת דיווח בדבר אירוע ירי בכביש 6 סמוך למחלף בן שמן, במסגרתו נורו 2 יושבי רכב, ככל הנראה מכלי רכב אחר שנמלט מהמקום. על פי גורמי רפואה, מהמקום פונו שניים, האחד תושב מזרח ירושלים והשני זהותו טרם ידועה, באורח קשה אל המרכז הרפואי. המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצע הירי לצד איסוף ממצאים בזירה, לבחינת הרקע והנסיבות, כאשר תנועת כלי הרכב מוזרמת אל צירים עוקפים."

צילום: דוברות ארגון הצלה

Back to top button