חדשות הארץמבזקים

"צועדים לעזה" היום השני: "תמיד כשיצאנו לדרך החיילים הלכו ראשונים, לא הפקרנו אותם"

היום (חמישי) צעדו משפחתו של הדר גולדין יחד עם עוד עשרות משתתפים בראשון לציון לכיוון עזה לציון 8 שנים למבצע "צוק איתן" בו נפלו הלוחמים הדר גולדין ואורון שאול שגופותיהם עדיין מוחזקות בשבי החמאס.

במהלך הצעדה דיבר שמחה גולדין, אביו של החייל הדר גולדין, עם המשתתפים ושלח מסר לאלוף פיקוד הדרום: "הסמל של סיירת גבעתי, זה הסמל שלך, השועל של שמשון. תסתכל על זה טוב ואל תיכנע לטרור. יש לך שני חיילים בעזה, תתנהג כמו אלוף פיקוד, כמו המפקד שלהם, ותביא אותם חזרה. ולא להיכנע ולא להפחיד את עצמנו ולא לשים את עצמנו במצור".

גולדין הוסיף כי: "אנחנו מחר הולכים מכפר סילבר למחסום ארז, ואם מישהו רוצה לעצור אותנו שיבוא. ואני מצפה מאזרחי מדינת ישראל, אני מצפה מהחיילים ומהמשטרה הנפלאה שלנו, שיבואו לעזור לנו לעשות את הדבר הבסיסי.. מספיק להפקיר חיילים בידי האויב. ברגע שנביא את החיילים מידי האויב אנחנו גם נוכל להביא את האזרחים ואנחנו נוכל לתקן את כל הקלקלות האלה ואת כל הביזיון הזה שכל תושבי העוטף יושבים במצור עצמי ומחכים שיחיא סנוואר והגאפ יסכימו לתת לנו לחיות. את זה אנחנו עוצרים ואנחנו עוצרים את זה בשלב הראשון בהבאת החיילים משדה הקרב, זה מה שאנחנו עושים מחר בבוקר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מחר (שישי) בשעה 7:30 יתקיים החלק השלישי והאחרון בצעדה של משפחת גולדין, אשר יתחיל בצומת כפר סילבר ויסתיים במעבר ארז על גבול עזה.

קרדיט: "הדר שלי"
קרדיט: "הדר שלי"
קרדיט: "הדר שלי"
קרדיט: "הדר שלי"
קרדיט: "הדר שלי"
קרדיט: "הדר שלי"

Back to top button