מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: השתמש בזהויות כוזבות וצ'קים מזויפים וקיבל במרמה סחורה בשווי 700,000 ש"ח

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד עמרי כהן, בן 25 מבני ברק, בגין עבירות מרמה, זיוף, מסחר ברכוש גנוב, עבירות מס ועוד. זאת לאחר שקיבל במרמה סחורה בשווי של כ-700,000 שקלים מאנשים אשר פרסמו הודעות ברשתות החברתיות למכירת רכבים, אופנועים מחשבים ועוד.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עורכת הדין דניאל באר, בתקופה הרלבנטית פנה הנאשם בעשרים וחמישה מקרים שונים לאנשים אשר פרסמו מודעות באתר "יד-2" ובפייסבוק למכירת מחשבים, אופנועים, טרקטורונים, כלי רכב וכו' כמי שמתעניין לרכוש את הרכוש. הנאשם הציג עצמו בפני המתלוננים באמצעות זהויות כוזבות, ומסר למתלוננים בתמורה לרכוש צ'קים ללא כיסוי, צ'קים מזויפים שלא ניתן לפדות או צילומי מסמכים הנחזים להיראות כאישורי העברה בנקאית לחשבונם. לאור האמור העבירו המתלוננים את הרכוש לנאשם. במקרים שבהם קיבל במרמה רכבים דאג לבצע העברת בעלות על שמו של אדם אחר – ללא ידיעת האדם האחר ולעיתים גם ללא ידיעת המתלונן – ולאחר מכן פעל למכור את הרכב לסוחרי רכב. בתקופה הרלוונטית קיבל הנאשם במרמה רכוש בשווי כולל של-706,100 שקלים.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה עורכת הדין באר כי: "עבירותיו של המשיב ונסיבות ביצוען מלמדות כי מדובר במשיב שאין ליתן בו כל אמון, וקיים חשש ממשי כי אם ישוחרר יפעל להפרת תנאי השחרור ואף ישוב לביצוע עבירות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לנאשם יוחסו עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות; מסחר ברכב גנוב; הוצאת שיק ללא כיסוי; זיוף בכוונה לקבל דבר בנסיבות מחמירות; שימוש במסמך מזויף; התחזות כאדם אחר; ניסיון מסחר ברכב גנוב; הלבנת הון והדחה בחקירה.

אילוסטרציה

Back to top button