מבזקיםפוליטי / מדיני

"נמאס גם מהמצב שבו חצי מהעם, בכל פעם ממחנה אחר, מרגיש שגנבו לו את המדינה"

יו״ר מפלגת ימינה ושרת הפנים, איילת שקד, נשאה לפני זמן קצר (רביעי) נאום בפסטיבל המחולות בכרמיאל. בנאומה התייחסה למצב הפוליטי בישראל וטענה כי נדרש להקים ממשלה לאומית רחבה.

בפתח דבריה התייחסה שקד לאפשרות כי ממשלה שכזו תוקם ואמרה כי היא מאמינה שזה יוכל להסתייע: "במצב הפוליטי בישראל, אנו עלולים להיגרר לתהומות של קיטוב שיובילו לסכנה אמיתית אל מול החזון שלנו כמי שנלחמים ביחד, מתגייסים ביחד לצבא, זוכים בהישגים לאומיים יחד, חוגגים את החגים יחד, בשכול ביחד, בכאב יחד ורק בפוליטיקה אנו חוזים בפילוג וקיטוב כה כואב. האם נצליח להעלות ריקוד אחד שבו כולם משתתפים? אני מאמינה שיש עוד דרכים שבהן ניתן לאחד, לחבר ושנהיה ביחד."

עוד אמרה שקד: "נקעה הנפש מסבבי הבחירות המיותרים האלה. נמאס גם מהמצב שבו חצי מהעם, בכל פעם ממחנה אחר, מרגיש שגנבו לו את המדינה. צריכים לעבוד כולם יחד. יריבים פוליטיים הם לא אוייבים. אני עומדת כאן, כשרת הפנים בממשלת ישראל של כל מי שנמצא כאן ואומרת לכולם בואו נעבוד ביחד. אני מאמינה שביחד אפשר להקים ממשלה לאומית רחבה, שעסוקה בעשייה למען ישראל ואני באמת רוצה לשאת תפילה ואני מקווה שגם אתם תישאו את אותה תפילה שממשלת ישראל תוכל להיות אי פעם להקת מחול, ולא להקת זאבים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: רונן טופלברג
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח