מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ מעוז: האשמים במותם של אלפי הנפטרים מנגיף הקורונה בנט-לפיד-ליברמן

ח״כ אבי מעוז טוען כי האחריות על מותם של 4,556 בני אדם שנפטרו מנגיף הקורונה מוטלת על ראש הממשלה הפורש נפתלי בנט, ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד, ושר האוצר אביגדור ליברמן

בנאום תקיף האשים יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) כי האשמים במותם של אלפי הנפטרים מנגיף הקורונה הם ראש הממשלה הפורש נפתלי בנט, שר החוץ יאיר לפיד ושר האוצר אביגדור ליברמן.

כנסת 15.11.21
צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ/דני שם טוב

"אתמול בנאומי דיברתי על הנדסת התודעה בקשר לנפטרי הקורונה והזכרתי שהממשלה, שברוך ה' מגיע לסוף דרכה, הינדסה את תודעתנו, והעלימה נתונים. הזכרתי בנאומי שבשנת פעילותה של הממשלה היו 4,200 נפטרים מקורונה. אתה, יו"ר הכנסת, הערת לי, התקשית להאמין שאלו המספרים, ובדקתי את עצמי, ואני מתקן. נכון לאתמול, סך כל הנפטרים היו 10,942, ביום כניסת הממשלה ב-13 ביוני, מספר הנפטרים שהופיע במשרד הבריאות היה 6,386 נפטרים. מספר הנפטרים בשנת כהונתה של הממשלה הזאת הוא 4,556 בני אדם, זיכרונם לברכה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אדוני היו"ר, זהו הנדסת תודעה". לדבריו, "הניסיון להעלים את התוצאה הנוראה והמזעזעת הזאת של כהונת הממשלה הזאת. אני רוצה להתייחס למה שאמר שר האוצר ליברמן, שהוביל יחד עם רה"מ בנט את המדיניות של אי הגבלה על חיי המסחר התעסוקה של המדינה בגלל הקורונה: "בסוף, כל החיים שלנו זה ניהול סיכונים ואתה חייב לקבל החלטות לא פשוטות לא פעם, זה לא רק ביציאה למלחמה, אלא נניח שאנחנו יודעים שבכל שנה בתאונות דרכים ימותו כ-350 בני אדם, תלוי באיזה שנה. אנחנו יודעים את זה מראש, ואף אחד לא מוציא את הרכב מחוץ לחוק". זה סוג של הנדסת תודעה. בתאונות הדרכים המדינה נלחמת. חברנו בועז טופורובסקי עומד כאן כל יום שלישי ומזכיר כאן את כל ההרוגים על תאונות הדרכים, כדי לעורר את כולנו למלחמה הקדושה הזאת נגד תאונות דרכים. להגיד את מה שאמר ליברמן, זה הנדסת תודעה. אנחנו מגבילים את הנסיעה בכביש, יש מהירות מותרת, יש נתיב שהוא לצד אחד ויש נתיב לצד השני.

להשוות בין הקורונה, לתאונות הדרכים, לאפשר חיי הפקר, אין הגבלות. הוועדה המקצועית, והגורמים המקצועיים במשרד הבריאות מתחננים אליכם תטילו הגבלות, מי מדבר על סגר? תורו על חובת מסיכות, מינימום, הפקרות מוחלטת. אחרי אוסלו, אמרו על כל הנרצחים בפיגועי הטרור, שהם קרבנות השלום. אני קורא לכל אותם הנפטרים מהקורונה בזמן תקופת הממשלה הנוכחית 'קרבנות בנט לפיד וליברמן המופקרים'".

Back to top button