צרכנות

ראיית חשבון היא בראש ובראשונה תחושת ביטחון

קרדיט תמונה: FREEPIK

אם נשאל כל אדם, הרי שנהוג לראות בראיית חשבון כתחום מתמטי מאוד, מחושב ושרירותי. עם עובדות שכאלו אמנם לא ניתן להתווכח, אך על-פי השקפת עולמו של רואה החשבון אדגר אגייב, זהו רכיב אחד מתוך 'המתכון'.

מהקמתו ועד היום, משרד רואי חשבון אדגר אגייב מבסס את שירותיו על המטרה הכה-בסיסית ועם זאת כה מאתגרת – לספק ביטחון מלא לעסקים ולהבטיח יציבות כלכלית באמצעות שירות אישי המבין את העסק, היורד לרזולוציות הקטנות ביותר.

'80 אחוז מן העסקים נסגרים בשנה עד השנתיים הראשונות'

'עוד בתקופת הסטאז' שלי, החלטתי שאת דרכי המקצועית אמשיך באופן עצמאי' מספר אדגר וממשיך: 'מספרים מאז ומתמיד עניינו אותי, המבנה הארגוני של העסקים, האופן שבו הם פועלים. תוך כדי ההתנסות המעשית, נוכחתי לחזות בקושי הכלכלי הרב שעמו עסקים מתמודדים. קשה היה לי שלא להתייחס באמפתיה לנתון ועל-פיו 80% מן העסקים נסגרים באותה השנה או בשנה שלאחר מכן. רציתי לשנות את הסטטיסטיקה'.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מספיק לשוחח עם אדגר או לחזות בצוות המקצועי שאסף סביבו, כדי להבין את האווירה והנכונות להעניק מעטפת מלאה לבעלי ובעלות עסקים.

מעל לכלל המחלקות הפועלות: ראיית החשבון, הנהלת החשבונות וחשבות השכר, ישנו קו המנחה את כלל העובדים והעובדות שבמשרד – לתרום ידע לעצמאיים, לסייע להם להתפתח ולשמר עסק בריא פיננסית ועם יכולת צמיחה.

'למען זה אנחנו עובדים, למען זה אני קם מדי בוקר למשרד'.

משרד שמעניק כלים חשבונאיים לעסקים

'המטרה שלי ושל כל עובד ועובדת במשרד, היא לספק לעסק את כל הכלים והידע כדי שיוכל להתנהל נכונה כבר בצעדיו הראשונים. מזעור הטעויות הוא לא רק פתח לשגשוג, הוא מאפשר לבעל העסק להתפנות ליעדים חדשים', מסביר אדגר.

אז נכון לומר כי ראיית חשבון מבוססת על עבודה שיטתית ונתונים, אך לצד זאת, במשרד רתמו את הניסיון מן השטח, את ההתנסויות אותן חוו לקוחות אחרים, וגיבשו זאת למדריך מקיף הכולל טיפים המגיעים הישר מתוך חייהם של העצמאיים והעצמאיות בישראל.

'אני יכול להגיד כיום בביטחון מלא, כי הסיכויים של כל מי שפותח אצלנו עסק, לסגור בשנה-שנתיים הראשונות, נמוך בלפחות ב-50 אחוז. זה מתחיל מהיבטים להתנהלות פיננסית תקינה כמו מיפוי ההתחייבויות הכלכליות והתשלום לספקים, ממשיך מהבנה אמתית של היבטים חשבונאיים וכלכליים כגון: מה זה רווח? מהי נקודת איזון? ומהו תזרים מזומנים? ומגיע עד ללימוד הפרקטיקה היומיומית שכל עצמאי צריך להכיר כגון חישוב מיסים. אנו אמנם עורכים תכנון מס ועורכים הכול במשרדנו, אך ידע פרקטי שכזה עבור הלקוח הוא כוח חשוב'.

המשרד, יש לציין, מעניק את הכלים וההדרכות הנדרשות הן לעסקים חדשים והן לעסקים קיימים המבקשים לנתב את דרכם מחדש.

חדשנות גם בחשבונאות

ננתץ סטיגמה נוספת שדבקה בראיית החשבון; רבים עשויים לתפוס את הענף ככזה השוקד על שמריו, שאיננו מביא עמו חידושים והמצאות.

צוות המשרד שקד על פיתוחים שונים לרבות טבלה המאפשרת לכל בעל ובעלת עסק לבדוק ולחשב כמה ירוויחו במדויק, מברוטו ועד נטו.

לצד שורת המדריכים ומקורות הידע הנגישים ללקוחות המשרד, הפירמה מתמחה באפיון ובניית תהליכיו העסקיים של בית העסק ומתן שורה של פתרונות טכנולוגיים לרבות הטמעתם בבית העסק.

ואת זאת מסכם אדגר באומרו כי 'כאשר הלקוחות מבינים כל היבט והיבט חשבונאי המתרחש אצלם בעסק, הראש עובד אחרת לגמרי'.

שירות אישי ומקצועי, וגם באונליין!

טבעי שבעת ניהולו של עסק יעלו שאלות, התחבטויות ולבטים; בכל שירות, החל מראיית חשבון, דרך הנהלת חשבונות ועד למחלקת השכר, לקוחות המשרד נהנים מ'קו חם' הזמין עבורם לכל התייעצות ושזמין גם דרך אפליקציית הוואטסאפ.

'אין אצלנו לקוח שלא יודע מה קורה בעסק שלו. עבור כל לקוח ולקוחה הפונים אלינו, אנו מחויבים למתן תשובה בתוך 24 שעות לכל היותר. שיחות דחופות כמובן, מתקבלות ללא דיחוי, וזאת כדי להבטיח טיפול מקצועי ושירות איכותי ואישי'.

כחלק מן הקו המתאים את עצמו בכל עת אל המציאות הטכנולוגית העכשווית, שירותי המשרד מתקיימים גם במתכונת מקוונת אונליין; החל מפתיחת תיק, כולל הצהרת הון ועד להכנת הדו"חות שנתיים.

באמצעות האפליקציה שפותחה באופן בלעדי עבור משרד רואי חשבון אדגר אגייב, יכולים הלקוחות להעלות את כלל המסמכים החשבונאיים, ובכך לחסוך את שירותי השליחות.

בכל שאלה והתייעצות, ניתן לבקר באתר

Back to top button