חדשות הארץמבזקים

ניידת טיפול נמרץ ממוגנת ירי הותרמה לזכרו של לוחם הימ"מ נעם רז ז"ל

אירוע הצדעה מיוחד למגן דוד אדום התקיים אמש (ראשון) בהיכל התרבות בתל אביב, וכלל קונצרט מרגש בניצוחו של המאסטרו אלי יפה ובהשתתפות ענקי הזמר החסידי בני פרידמן, שולם למר, יונתן רזאל וחיים ישראל, לצד התזמורת הסימפונית ירושלים, המקהלה הקאמרית (האקדמיה למוסיקה) ומקהלת בית הכנסת הגדול בירושלים. את הערב המרגש הנחו עדן הראל וישי לפידות.

באירוע השתתפו הרב ישראל מאיר לאו, לשעבר הרב הראשי של ישראל והיום רבה של עיריית תל אביב, פרופ' דניאל הרשקוביץ נציב שירות המדינה, יעקב חגואל מנכ"ל ההסתדרות הציונית, הרב אברהם מנלה יו"ר הוועד הפועל של מד"א, אלי בין מנכ"ל מד"א, גיל וייזר יו"ר אגודת ידידי מד"א בישראל, אורלי אריאל מנכ"לית אגודת ידידי מד"א בישראל, פנחס ולרשטיין לשעבר ראש מועצת יש"ע, זאב חבר מראשי מועצת יש"ע ומזכ"ל אמנה ואנשי עסקים ובכירים במשק.

האירוע המרגש הופק ע"י אגודת ידידי מד"א בישראל בהובלת המנכ"לית אורלי אריאל והוקדש להוקרת תודה עבור אנשי הארגון שעסוקים מסביב לשעון בהצלת חיים ובפעילות הומניטרית. במהלך הערב הותרמה ניידת טיפול נמרץ ממוגנת ירי שהוקדשה לזכרו של לוחם הימ"מ ופראמדיק מתנדב במד"א נעם רז ז"ל שנפל בפעילות מבצעית בגזרת ג'נין. אלמנתו של נעם, אפרת רז ריגשה את הקהל כשסיפרה על נעם וקיבלה תעודת הוקרה והערכה לפועלו המופתי של נעם שהקדיש את חייו לביטחון מדינת ישראל ולהצלת חיים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ״ל מד״א, אלי בין: "אני רוצה להודות לכל מי שארגנו את הערב המרגש הזה. בשנתיים האחרונות נדרשנו לאתגרים שלא ידענו כמותם. הציבור הדתי לאומי והחרדי תמיד נמצא עם מגן דוד אדום בין אם בהתנדבות ובין אם במתן תרומות דם ועל כך תודתנו הרבה. אני רוצה להודות גם לרעייתו ולמשפחתו של לוחם הימ"מ נעם רז ז"ל, שהניידת שהותרמה פה היום תוקדש לזכרו".

צילום: אלירן אביטל
צילום: אלירן אביטל
צילום: אלירן אביטל
צילום: אלירן אביטל
Back to top button