מבזקיםפוליטי / מדיני

ראש הממשלה לחברי סיעתו: "כולנו חטפנו קללות, צעקות ושקרים מבוקר ועד לילה"

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש לפני זמן קצר (שני) עם פעילי מפלגת ימינה בכנסת, למה שעל פי הדברים שנאמרו על ידו, נראה כמו שיחת פרידה, לפחות לבינתיים. למרות שעתידו הפוליטי של בנט אינו ידוע והוא עדיין לא החליט בעצמו, או לפחות לא הודיע על כך, מסתמן כי הוא יפרוש לעת עתה מהזירה הפוליטית.

בפתח דבריו, ראש הממשלה בנט הודה לחברי סיעתו: "אני רוצה להגיד תודה רבה, בראש ובראשונה, לחברי הסיעה שברגע מאוד קשה של מדינת ישראל לפני שנה, נכנסו לתוך הממשלה מתוך הבנה עמוקה שחייבים לדאוג למדינה שלנו. כולנו נשכבנו על הגדר למען המדינה. זה דרש מהח"כים אומץ לב נדיר. כולנו חטפנו קללות, צעקות ושקרים מבוקר ועד לילה. אבל יש לנו עמוד שדרה, והמעשה שאני הכי גאה בו זה מה שעשינו ביחד."

עוד הוסיף בנט ואמר: "כשקיבלנו החלטה בממשלה על הקמת יישובים ברמת הגולן, ותמכו בהחלטה שרים ממפלגות מר״צ ועד ימינה – זה עדיף מאשר שלא עובדים ביחד. נכון, זה לא קל, יש דברים שכל צד צריך לקבל. כל צד מאמין בעמדות שלו, אבל זה טוב שיש את הוויכוח. לא שינינו את הערכים שלנו. לדוגמא, קיבלנו את החלטה לקיים את מצעד הדגלים כמתוכנן ועוד. כשאנחנו ביחד – אי אפשר לשבור אותנו. ממשלת ביבי-בן גביר-סמוטריץ׳ לא טובה לישראל, אסור לאפשר לזה לקרות, ואני אומר זאת כאיש ימין. גם הפוך זה לא טוב. לחלק גדול מהעם היה מאוד קשה ואני לא מתווכח עם התחושה הזאת. לא צריך להיות אזרח אחד במדינה שנכנס לדיכאון בגלל הממשלה הנבחרת – לא משנה מאיזה צד היא."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, אמר בנט: "הקו שצריך צריך להיות – אחדות רחבה. כן, גם עם הקצוות. אם הם מסכימים להניח בצד ויכוחים אידיאולוגיים ולהתמקד בעשייה. האחדות מוציאה את הטוב מהאדם. עכשיו זה זמן לאחדות. מה שצריך לעשות כרגע – לטפל במדינה, בכלכלה, בביטחון ולתת עוד הרבה שנים של שקט מול עזה. צריך להמשיך לטפל באיראן ולהחליש אותה, שלא תוכל לפגוע בנו דרך שלוחותיה".

צילום: תקשורת ימינה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח