מבזקיםמשפטי/פלילי

הפועל נפל מהקומה השביעית, כתב אישום הוגש נגד מנהל עבודה ומפעיל מנוף

פרקליטות מחוז צפון הגישה היום (חמישי) לבית המשפט השלום בנצרת כתב אישום נגד ליטן מליחי מנהל עבודה וניהאד טאהא מפעיל מנוף בגין גרימת חבלה ברשלנות.

על פי כתב האישום, הפועל תושב השטחים, נפל מהקומה השביעית בעת ביצוע עבודות של פנוי קרשים. הפועל נפל בעת העמסת הקרשים באמצעות עגורן להעמסה עצמית, בהפעלתו של טאהא, באתר בניית בניין מגורים בעיר עפולה אשר היה בביצועה של חברת "חסון ש.מ שדרה (1993) בע"מ" ובניהולו של מנהל העבודה מליחי.

אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

כפי שעולה מכתב האישום, הפועל ביצע פעולות של קשירת קרשים לאונקל של העגורן מעל המרפסת של הקומה השביעית של הבניין. בעת ביצוע העבודה, הורדו מעקות הבטיחות הצמודים למרפסת באופן המסכן את השוהים במרפסת, העובד ביצע את העבודה ללא שהיה רתום ברתמת בטיחות, ופעולות ההעמסה בוצעו ללא הסתייעות באתת מוסמך – הכל בניגוד לתקנות הבטיחות בעבודה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בטרם ניתנה הוראה למפעיל המנוף למשוך את משא הקרשים מחוץ למרפסת, ובטרם הספיק העובד להתרחק מקצה המרפסת, משך מפעיל המנוף את הקרשים ופגע בפועל אשר נפל מהקומה השביעית אל קומת הקרקע ופונה לבית החולים במצב קשה. כתוצאה מהנפילה, נגרמו לפועל חבלות חמורות, ובין היתר שיתוק ברגליים וחבלות בריאות.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button