חדשות הארץמבזקים

טרגדיה בבני ברק: נפטרה התינוקת בת 4 חודשים שאיבדה את הכרתה

בבית החולים שניידר בפתח תקווה נקבע היום (רביעי) מותה של התינוקת בת 4 חודשים שנמצאה אתמול מחוסרת הכרה במעון ילדים בבני ברק.

כזכור, התינוקת פונתה לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה כשמצבה אנוש. בבית החולים מאמצי ההחייאה נמשכו ובית החולים הודיע אמש כי הדופק חזר. הבוקר כאמור, למרבה הצער, נקבע מותה.

חובשי הצלה הערשי אורטנר ודוד אמרון סיפרו אתמול לאחר הפינוי של התינוקת לבית החולים: "כשהגענו למקום מצאנו תינוקת כבת 4 חודשים כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה. יחד עם חובשים נוספים של ארגון הצלה התחלנו בפעולות החייאה אשר כללו ביצוע עיסויי לב, והיא פונתה תוך כדי המשך פעולות החייאה להמשך טיפול בחדר הלם בבית החולים שניידר בפתח תקווה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תינוקת נמצאה מחוסרת הכרה במעון בבני ברק ופונתה בהחייאה לשניידר

עם פטירתה בשעות הבוקר ליוו מתנדבי זק"א תל אביב את המשפחה בבית החולים, מול משטרת בני ברק, המכון הלאומי לרפואה משפטית והפרקליטות.

במאמץ משותף של מנכ"ל זק"א צבי חסיד עם רב המכון, הרב אשר לנדאו ובסיוע רב המשטרה הרב רמי ברכיהו, הושג לפני שעה קלה ויתור מנתיחה והגופה הועברה באמבולנס זק"א תל אביב לקבורה בבית עלמין ירקון.

הלווייה תתקיים הערב בשעה 23:30 בבית העלמין ירקון בפתח תקווה.

בזק"א תל אביב ציינו לשבח את שיתוף הפעולה עם כל הגורמים ובעיקר תחנת בני ברק בפיקודו של סנ"צ רותם וסקר שליווה אישית את המקרה וזירז את הליכי החקירה והבדיקה עד להסרת חשד ושחרור המנוחה לקבורה.

צילום: דוברות זק"א תל אביב
Back to top button