צרכנות

היזהרו מ-6 טעויות נפוצות כשאתם קונים מזרן זוגי

מזרן זוגי הוא אכן רכישה משמעותית. אנו מבלים חלק לא מבוטל מחיינו בשינה, וחשוב לדאוג שהשעות הללו יהיו לא רק נעימות, אלא גם יועילו לבריאותנו וימלאו אותנו באנרגיה לקראת היום הבא. הבעיה היא שתעשיית המזרנים היא כה ענפה, האפשרויות הן כה רבות והפרסומים לא תמיד כל כך ברורים שלעיתים קרובות אנו לא יודעים מאיפה להתחיל, ואיך לוודא שאנו קונים את המזרן הטוב ביותר. וכשמדובר ברכישת מזרן זוגי הקושי אפילו גדול יותר, כיוון שעליו להתאים לצרכיהם של שני אנשים ולא רק אחד. כדי לעשות קצת סדר, איגדנו בשבילכם רשימה של שש הטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים כשהם קונים זוגי. 

 

  1. קניית מזרן זוגי שאינו מפחית הפרעות. 

שינה משותפת היא אולי חוויה זוגית נהדרת, אך אין מנוס מין העובדה שלא פשוט לזכות לשנת לילה רציפה ועמוקה לצד תזוזותיו והתהפכויותיו של אדם אחר. הדרך הטובה ביותר למתן את העניין היא לבחור במזרן מפחית הפרעות, כדוגמת מזרן ויסקו, חומר מהפכני המוכר גם בשם "קצף זיכרון". מזרן ויסקו זוגי מטשטש הפרעות, כיוון שהוא סופג ו-"זוכר" את תנוחות הגוף של השוכבים עליו, ומונע מתזוזות בצד אחד של המזרן להשפיע על צידו השני. 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

  1. רכישת מזרן זול באופן קיצוני

כולנו אוהבים לחסוך כסף, אך חשוב לזכור כי ייצור מזרן איכותי אינו דבר של מה בכך. מבחוץ, כל המזרנים נראים כמעט זהים, אך מתחת לשכבה החיצונית הגלויה לעין מסתתרות (במקרה הטוב) כמה שכבות מהונדסות היטב של חומרים שונים, המפותחים ומיוצרים בעבודה מאומצת כדי לספק לכם שינה נעימה ומרעננת. מחיר נמוך באופן יוצא דופן של מזרן מצביע על מוצר באיכות ירודה, שיכול לפגוע באיכות השינה שלכם, ואף להוות סכנה לבריאות הגב והמפרקים. כדי לחסוך בהוצאות בכל זאת, תוכלו לפנות לחנויות אינטרנטיות, דוגמת "פנדה", המספקות מוצרים איכותיים וברמה גבוהה במחיר אטרקטיבי מאוד ולא יקר מדי, דבר המתאפשר בשל הכסף שהחברה חוסכת על תחזוק חנויות פיזיות. 

 

  1. קנייה ללא "תעודת ביטוח"

כדי לדעת אם מזרן מתאים לכם באמת, לא מספיק לבדוק אותו בחנות. עליכם לישון עליו לילות רבים כדי לוודא שהוא באמת משרת את צרכיכם ואינו גורם לכאבים או לשינה באיכות ירודה. לכן, אל תתפשרו על רכישת מזרן מספק שלא מאפשר לכם להחזיר את המזרן לאחר 30 יום לכל הפחות – ועדיף אפילו יותר. 

 

  1. קניית מזרן קשיח מדי

אחד המיתוסים הגדולים ביותר לגבי מזרנים הוא שעליהם להיות קשיחים ביותר כדי לתמוך בגב באופן המיטבי. האמת היא כי – כמו בדברים רבים – לאנשים שונים מתאימים מזרנים ברמות קשיחות שונות. כדי לדעת איזה מזרן מתאים לכם, הקשיבו למה שגופכם מספר לכם. בדרך כלל, ככל שהמזרן נוח לכם יותר, כך הוא גם בריא יותר לגופכם. עם זאת, כאמור, אין מנוס מלישון עליו מספר לילות כדי לוודא שאינכם מתעוררים בבוקר עם כאבים או לא מצליחים לישון שינה רציפה ונעימה. 

 

  1. קנייה על פי המלצות בלבד

לכל אחד מאיתנו יש גוף שונה והרגלי שינה שונים, כך שמזרנים שונים יתאימו לכל אחד מאיתנו. הימנעו מלקנות מזרן מסוים רק כי מישהו סיפר לכם שהוא מרוצה ממנו – ייתכן שלכם הוא לא יתאים כלל. אין זה אומר שלא כדאי לקנות מזרן מחברה מוכרת ומומלצת – בדיוק להיפך. קנייה מחברה כזו היא דבר חשוב ביותר, וביקורות של לקוחות מרוצים הן הדבר הראשון שיש לבדוק כשקונים מזרן. הנקודה היא שכשאתם בוחרים דגם ספציפי של מזרן, עליכם לוודא שהוא מתאים ונוח לכם באופן ספציפי.

 

  1. קניית מזרן זוגי לבד

זה אולי נשמע מובן מאליו, אך תופתעו לשמוע כמה אנשים עושים את הטעות הזאת. זכרו שהמזרן מיועד לשני אנשים, ולכן חשוב שתבחרו ותנסו אותו יחד כדי לוודא שהוא מתאים לשניכם, ולא רק לאחד מכם. 

 

 

Back to top button