מבזקיםצבא וביטחון

קורס טיס 184: דרגות הקצונה הוענקו לבוגרים

טקס הענקת דרגות בו הוענקו דרגות הקצונה לבוגרי קורס הטיס מחזור 184, התקיים היום (שני) 20 ביוני 2022 בבסיס חיל האוויר בחצרים. הדרגות הוענקו ל-36 לוחמים ולוחמות צוות אוויר, שיהוו את חוד החנית המבצעית של צה"ל ויובילו את משימות חיל האוויר בשנים הבאות. בנוסף לקבלת הדרגות, הוכרו המסיימים כבוגרי תואר לימודים אקדמי מאוניברסיטת "בן גוריון".

מדברי מב״ס חצרים, תת-אלוף גיא דוידסון: "בשלוש השנים האחרונות, ראיתם ושמעתם את מטוסי הבסיס המבצעיים וצוותיהם מתכוננים ליום פקודה וממריאים לטיסות מבצעיות פעמים רבות. ראיתם פעילות ענפה במסגרת הביטחון השוטף, המערכה שבין המלחמות וגם במבצע ״שומר חומות״. לצד תהליך הכשרתכם במסגרת קורס הטיס, נחשפתם לאחריות הרבה המוטלת על כל אחד ואחת מאנשי צוות האוויר בבסיס. היום, אתם מצטרפים אליהם – בוגרות ובוגרים, בקרוב מאוד, המשימה הבאה תהיה המשימה שלכם. אתם הערובה לכך שגם בעתיד, מול כל אתגר שאליו יידרש חיל האוויר יתייצב מוכן, נכון ונחוש לביצוע המשימה ולשמירה על ביטחון אזרחי המדינה. אני סומך עליכם ומאחל לכם בהצלחה בהמשך".

מדברי מפקד בית הספר לטיסה, אל״ם א׳: "שלוש שנים מאז נכנסתם בשערינו, בני ובנות נוער מוכשרים. כעת אתם לוחמים אוויריים. על כתפיכם מונחת אחריות עצומה. כוח שיכול בשבריר שנייה לשנות את העתיד. רבים יהיו תלויים בכם, ביכולת קבלת ההחלטות שלכם, בחדות ובדיוק שתצליחו להפגין. ביכולת שלכם לתעל את כל מה שלמדתם לרגע אחד ומכריע שבו תלויה הצלחת המשימה, שבו תלויים חיי אדם. האחריות לפיקוד על אנשי החיל ולעיצוב דמות החיל לשנים רבות קדימה, גם היא תוטל עליכם. אני סומך עליכם ומאמין בכם. עלו והצליחו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

Back to top button