מבזקיםפוליטי / מדיני

בנט לאחר ההחלטה: "אחרי שנה כראש ממשלת ישראל אדם לא נשאר כשהיה"

ראש הממשלה, נפתלי בנט, כתב לפני זמן קצר (שני) בחשבון הפייסבוק שלו את התייחסותו להחלטה המשותפת עם שר החוץ, יאיר לפיד, בדבר פיזור הכנסת והודעה על הליכה לבחירות.

בפתח דבריו, כתב בנט על העבודה המשותפת: "יש עוד תחומים רבים בהם פעלנו. ויהיה עוד זמן לסכם. אני גאה במה שעשינו. עשינו- לא עשיתי. כי עבדנו ביחד. כמה חשוב לעבוד ביחד. "

עוד הוסיף בנט וכתב: "שוחחנו הערב עם כל ראשי המפלגות השותפות לממשלה: שר הביטחון גנץ, שר האוצר אביגדור ליברמן, שר המשפטים גדעון סער, שרת התחבורה מרב מיכאלי, שר הבריאות ניצן הורוביץ, ויו"ר רע"מ מנסור עבאס. אמרתי להם שאני גאה בהם ובשותפות שלא הייתה אפשרית בלי התגייסות של כולם. רגע לפני שיתחילו קמפיינים של בחירות – זכרו את היכולת לעבוד ביחד כשיש מטרה משותפת שהיא מעל המחלוקות. "

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אני פונה גם לאלה שלא בחרו בי. שלא תמכו בנו. לאלה שיש בליבם עלי: אני מבין אתכם. המהלך שעשינו היה לא קל לעיכול. אבל דעו שעשיתי זאת לשם שמיים. האמנתי, והיום אני בטוח שזה היה נכון לישראל לחלץ את כולנו מהבור. " הוסיף.

בנט סיפר על השינוי שחווה בזמן כהונתו: "אני יודע שזה הדבר האחראי עבור המדינה שלנו. שאין אני בן חורין לחמוק מהמשימה הזו. חברים. אחרי שנה כראש ממשלת ישראל אדם לא נשאר כשהיה. הוא מבין דברים. הפרספקטיבה משתנה. הבנתי כמה אנחנו חזקים. כמה עוצמה יש לישראל. "

לסיום, כתב: "כמה טוב יש בעם הזה. מדינת ישראל, חרף הקשיים, משגשגת וטובה. ואני יודע שהיא תמשיך להיות כזו. אני מבקש להודות לגילת אשתי ולילדיי הנפלאים שנשאו איתי בעול הכבד הזה בשנה החולפת. אני מודה גם לחבריי בסיעה. ואני מודה לכם, אזרחי ישראל הנפלאים, על הזכות הנדירה שהייתה לי לשרת אתכם. תודה רבה."

צילום: חיים צח/ לע"מ

Back to top button