חדשות הארץמבזקים

במצעד הגאווה בתל אביב יחגגו עם משאית מיוחדת לבני נוער

ארגון הנוער הגאה איגי יחד עם בית דרור והמרכז הגאה של עיריית תל אביב הקימו השנה את משאית הנוער במצעד הגאווה התל אביבי במטרה לחגוג את 20 שנות קיומם של שני ארגוני הקהילה שעוסקים בחינוך ועשייה למען הנוער והצעירים הגאים. משאית הנוער תחגוג תחת הכותרת ״העתיד הוא כאן״ ועליה חניכות וחניכי הארגונים.

בארגון איגי מסרו את תודתם לעירייה ואמרו: ״אנחנו מודות לעיריית תל אביב על ההזמנות לשים את הנוער והצעירים במרכז המצעד, להביא את העתיד לתוך חגיגת הגאווה שמתרחשת מידיי שנה בתל אביב ולהראות לכל מי שעדיין מפחדת או מפחד שאנחנו כאן ובכל מקום וכמה שמחה יכולות להיות חלק מהחיים שלו או שלה".

צילום: ארגון איגי / יח"צ

יעל סיני מנהלת בית דרור התייחסה למשאית המיוחדת לנוער שתפעל בפעם הראשונה במצעדי גאווה: ״בפעם הראשונה במצעד בתל אביב תהיה משאית נוער עליה יעלו בוגרים ובוגרות של בית דרור. המשאית היא פרי של שיתוף פעולה מתמשך בין בית דרור ואיגי לאורך כל השנה ובתמיכה המדהימה שאנחנו מקבלים מעיריית תל אביב והמרכז הגאה. האפשרות של הנוער לצעוד בגאווה ולא להתבייש במי שהם מרגשת וזו הזדמנות לחשוף את בית דרור – קורת גג לנוער להט"ב, כדי שכל נער ונערה שזקוקים למענה מיידי, מקום לישון ואוזן קשבת ידעו לפנות אלינו״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רובי מגן מנהל המרכז הגאה בעיריית תל אביב אמר כי ״מבחינתנו הנוער הוא העתיד של הקהילה ושל החברה הישראלית כולה, אנחנו גאים להיות עירייה שתומכת בפעילות הנוער הלהטב וכבר 20 שנה מחזקת את איגי ובית דרור, וגאים מאד לחגוג יחד איתם במצעד השנה״.

צילום: ארגון איגי / יח"צ

כמו כן הבהירו מאיגי כי קווי הסיוע של הארגון יאוישו במהלך סוף השבוע כולו על ידי עובדות ועובדים סוציאליים במספרים.

ארכיון. צילום: גיא יחיאלי

2 תגובות

  1. מיכה
    אוסף של יוצאי דופן רעשנים ומחפשי כותרות. ההפגנות מחליאות ויוצרות יותר מתנגדים לתופעה המגעילה.

  2. למה צריך להעתיק את הפרט של משאית ? זה נלקח מנאצים. גם כל הנושא של מצעדים עם צרחות וסמלים. אומנם מצעדים ידועים מזמן, אבל המצעדים עם סמלים, הכרזות ומשאיות לנוער – זה נאצים. גם לא ברור למה ללכת ברחובות. זה כמו שסטרייטים ילכו ברחובות שהם גאים להיות סטרייטים. או יוצאים רוסיה ילכו עם דגלי רוסיה – כמובן כל אחד ימצא סיבה להיות גאה בה, אבל יש סיבה לפגוע באחרים על-ידי אירגון מצעד? האם רוצים לתרום לאנושות משהו? כאלה יושבים במעבדות ועובדים. קשה כשנחסמים רחובות, כשיש רעש והבולטות הינה אנחנו שונים מכם. חבל, זה דווקא מדגיש שוני ולא חברות.

Back to top button