מבזקיםפוליטי / מדיני

רה"מ נגד בן גביר: "מעשה אנטי-ישראלי פחדני שנועד להבעיר את המדינה"

ראש הממשלה, נפתלי בנט, הגיב לפני זמן קצר (שישי) לדבריו של חבר הכנסת איתמר בן גביר, לאחר שהאחרון קיבל הודעת איום על חייו ברשת הפייסבוק. כזכור, בן גביר קיבל אתמול בהודעה, תמונה של כדורי רובה כשלצדה הכיתוב "נהרוג אותך ומשפחתך" ו- "מוות לישראל".

בתגובתו תקף בן גביר חברי כנסת מהשמאל ואנשי שב"כ כשאמר: "קורא לפוליטיקאים מהשמאל ולגורמים בשב"כ להפסיק להסית ולתדרך נגדי."

מדברי ראש הממשלה: "ראש השב"כ, רונן בר, הוא איש שמקדיש את כל חייו, לילה ויום, כדי שאנחנו נוכל לישון בשלווה ובביטחון. כשעם ישראל עם המשפחה בערב החג – הוא בחפ"ק בקו התפר. כשכולם מטיילים בשבת – הוא בטלפון האדום. האחריות על כתפיו, ועל כתפי כל לוחמי השב"כ עצומה. איומי הטרור על מדינת ישראל אדירים. מספר האנשים, בכל יום נתון, שמבקש להורגנו ולפגוע בנו – כמעט אינסופי. לוחמי השב"כ עומדים בפרץ, מחבל אחרי מחבל, אירוע אחרי אירוע, ומצילים חיים של ישראלים באופן יומיומי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אלה שבועות עמוסים ולא קלים. מסירות הנפש שלהם ראויה רק לדבר אחד – הכרת תודה. השב"כ הוא גוף ממלכתי שפועל למען רק למען ביטחון ישראל. הקמפיין הפוליטי המסוכן של נגד השב"כ והעומד בראשו הוא מעשה אנטי-ישראלי פחדני שנועד להבעיר את המדינה באש של קנאות וכאוס. לא אתן לזה יד. אני מגבה ומחזק את כל לוחמי השב"כ ואת העומד בראשו. אם יש למישהו טענות לגבי החלטות מדיניות – אני ראש הממשלה. אני הכתובת. לוחמי השב"כ, רונן – אני אוהב אתכם. שבת שלום". הוסיף בנט.

צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח