חדשות חוץמבזקים

לאחר שבועיים של היעדרות: פורסם סרטון של שר ההגנה הרוסי סרגיי שויגו

התקשורת הרוסית פרסמה היום (שבת) סרטון בו נראה שר ההגנה הרוסי סרגיי שויגו, זאת לאחר שבועיים של היעדרות וההתעסקות הגוברת של כלי התקשורת בעולם אודות היעדרותו הממושכת.

משרד ההגנה הרוסי פרסם היום סרטון בו נראה שר ההגנה, סרגיי שויגו כשהוא מקיים פגישה עם בכירי משרדו בנוגע ליישום "תוכנית סדר הביטחון הממלכתי ומילוי חובות חברתיות."

לדברי שר ההגנה של הפדרציה הרוסית, למרות הסנקציות, רמת הסגירה של חוזים לפי צו ההגנה של המדינה בפדרציה הרוסית הגיעה לכאורה ל-85%. הוא ציין כי " צו הגנת המדינה מתבצע כמתוכנן, העבודות על כריתת החוזים יסתיימו באפריל". עוד אמר כי "האגף מקיים באופן מלא חובות סוציאליות כלפי כוח אדם, תוך התחשבות בהחלטות שהתקבלו על הצמדה למדד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בסרטון הדגיש שויגו כי " בהתחשב בביצוע המבצע הצבאי המיוחד בשטח אוקראינה ב-2022, יש צורך לשמור על הקצב שנקבע לאספקת נשק מתקדם לכוחות".

נזכיר כי מאז 11 במרץ, כלי התקשורת ברוסיה לא שידרו הצהרות של בכירי הביטחון – שר ההגנה סרגיי שויגו וראש המטה הכללי ולרי גראסימוב.

הקרמלין הפנה את תשומת לב התקשורת העולמית לישיבת מועצת הביטחון של הפדרציה הרוסית ב-24 במרץ וטען כי שר ההגנה שויגו נכח בפגישה. בעולם הטילו ספר רב בטענה זו שכן הסרטון פורסם ללא קול ושר ההגנה שנראה בפינה השמאלית למעלה על המסך בלשכתו של הנשיא פוטין נראה כמו אפקט מיוחד של מונטאז'.

מוקדם יותר השבוע, דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב, התייחס במהלך תדרוך לתקשורת לשאלות מדוע סרגיי שויגו לא נראה ואמר כי "לשר הביטחון יש עכשיו הרבה דאגות בעקבות המבצע המיוחד באוקראינה ואין לו זמן לפעילות תקשורתית".

מנגד, אנטון גרשצ'נקו, יועץ לראש משרד הפנים של אוקראינה דחה את תגובת הקרמלין ואמר כי "שר ההגנה הרוסי סרגיי שויגו עבר התקף לב ולכן, הוא לא הופיע באירועים רשמיים מאז אמצע מרץ".

סרטון שפרסם היום משרד ההגנה הרוסי
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח