בידורמבזקים

עיתונאי חדשות 12 אמיר אלון הלך לעולמו בגיל 39

עיתונאי ערוץ 12, אמיר אלון הלך היום (רביעי) לעולמו. אלון, בן 39 במותו שימש בשנתיים האחרונות כראש דסק, כתב מגזין וכתב כלכלה במערכת N12.

אלון הגיע לפני כשנתיים לעבוד ב- N12 לאחר שעבד קודם לכן ב"ידיעות אחרונות" ובאתר ynet ככתב רווחה ועורך חדשות.

במהלך עבודתו התמקד בעיקר בראיונות פוליטיים וסיקור של מאבקים חברתיים, בהם: המאבק להעלאת קצבאות הנכים, הפגנות יוצאי אתיופיה והמחאה נגד גירוש ילדי העובדים הזרים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

את הכתבה האחרונה שלו פרסם רק שעות אחדות לפני מותו – חברת האוטובוסים דן מסרבת להעלות קמפיין נגד ליברמן.

בהודעת חדשות 12 נמסר: "בלב כבד נפרדנו הערב מחברנו כתב N12 אמיר אלון. אמיר, בן 39, העניק לנו מחוכמתו ומסירותו הרבה. במשך שנתיים הוא עשה עבודה עיתונאית מקצועית, עמוקה ורגישה. הוא שימש ככתב מגזין, כלכלה וראש דסק. הוא הותיר אחריו הורים, אחות וחברים רבים בדסק N12. יהי זכרו ברוך"

חבריו הקרובים במערכת ספדו לו: "אמיר היה עיתונאי מחונן ופרפקציוניסט שלא היה מוותר על אף פסיק או הברה לפני פרסום ידיעותיו. הוא היה אדם שנון וחד ששמר על צניעות וענווה והיה אהוב על כל מי שמכיר אותו. לבנו כואב עם הידיעה הקשה על לכתו בטרם עת".

חבריו לעבודה סיפרו כי אלון היה: "איש תקשורת נחוש עם תבונה, מקצועיות ומסירות שאין שנייה לה. אבל לפני הכל – קול רציונאלי, שהיה הראשון להושיט יד ולקפוץ למשמרת כשהיו זקוקים למחליף והשאיר את הדסק עם הרגליים על הקרקע. לב ענק שנדם".

אלון הותיר אחריו הורים ואחות.

ההלוויה תתקיים בשעה 14:00 בבית העלמין העירוני החדש בהרצליה.

Back to top button