טכנולוגיהמבזקים

אורה אייר השיקה פלטפורמה חכמה לניהול צי מכשירים לטיהור האוויר מנגיפים וחיידקים

אורה אייר, החברה הישראלית לטיהור וסינון אוויר, הציגה את הפלטפורמה החדשנית שלה לניהול מאות מכשירי אורה אייר לטיהור אוויר דרך ממשק ייחודי. הפלטפורמה נגישה בכל מחשב ומאפשרת למשתתפים רבים לבצע פעולות בו זמנית ולהתעדכן בנוגע לאיכות האוויר שלהם בפנים ובחוץ. היא נוצרה כחלק ממהלך ההתרחבות המוצלח של החברה לטיהור אוויר בתאגידים גדולים ושימושית במיוחד עבור עסקים, בתי ספר, בתי חולים וכל מבנה גדול בעל מספר מכשירים רב.

"אנו גאים ומקווים כי הפלטפורמה החדשה תוכל לעזור ללקוחותינו בתקופה זו של חוסר וודאות, כאשר יש עלייה משמעותית במספר הנדבקים היומי בקורונה ברחבי העולם" אמר אביעד שניידרמן, מנכ"ל אורה אייר. "אורה אייר פועלת לשמור על בריאות העובדים על ידי טיהור אוויר מוירוסים, בקטריות ואלרגנים באופן יסודי וזהו כלי המאפשר לעשות זאת בקנה מידה גדול יותר מאי פעם".

אורה אייר הינה חברה ישראלית למערכות טיהור אוויר חכמות המוכחות מחקרית על ידי בית חולים שיבא תל השומר בנוסף למעבדות Innovative Bioanalysis בקליפורניה, אשר קבעו כי המערכת יעילה ב-99.99% בטיהור נגיף הקורונה (SARS-CoV-2) בתוך 60 דקות. כיום לאחר ארבע שנים של פעילות, היא חברה ציבורית מונפקת, הנסחרת בבורסה של תל אביב ופועלת בעשרות אלפי גני ילדים, בתי ספר, מלונות, בתי חולים, אוטובוסים ומשרדים במעל 50 מדינות ברחבי העולם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בין החידושים של הפלטפורמה:
אורה Rating – שיטה ייחודית העוזרת ללקוחות לשפר את איכות האוויר שלהם על ידי מעקב אחרי חלקיקי CO, CO2, VOC, PM.2.5, PM10 ושינויי אקלים. הדירוג עוזר ליצור סטנדרט חדש בתעשייה עבור איכות אוויר בחללים סגורים.
אורה Views – מגוון ווידג'טים שיכולים להיות מוצגים על גבי מסכים במגוון מיקומים בתוך הבניין ולספק מידע שימושי לגבי איכות האוויר בפנים ובחוץ. כל משתמש יוכל להתאים אישית את המסך שלו ולהוסיף סרטון עסקי או אתר שיוצג ליד המידע השימושי שאורה אייר מספקת.
ממשק API – ממשק המאפשר למשתמשים את היכולת לנהל ולשלוט במכשירי אורה אייר בזמן אמת ומאפשר אינטגרציה של צד שלישי כגון מערכות ניהול בניין ושירותים נוספים.
אנליטיקס – הפלטפורמה תציג בהמשך סגמנטציה מותאמת אישית התציג תובנות הנובעות מהנתונים שנאספו ויכולים לשפר את ניהול העסק.

צילום: אורה אייר
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח