מבזקיםמשפטי/פליליספורט

מספר חברי הנהלת בני סכנין נחקרו בחשד להונאת אוהדים

משטרת ישראל פתחה בחקירה פלילית בחשד להונאה של אוהדי קבוצת בני סכנין וקבלת דבר במרמה.

בתאריך 30.11.21 התקיים משחק כדורגל בין בית״ר ירושלים להפועל בני סכנין באצטדיון דוחא בסכנין. כארבעה חודשים לפני המשחק, משרד העבודה פסל לשימוש כ-2,000 מקומות ישיבה (שני יציעים), בשל ליקויי בטיחות. ביום המשחק הגיעו לאיצטדיון כ-6,000 אוהדים של הפועל בני סכנין כשכולם מציגים כרטיס כניסה/מנוי תקין, לחצים כבדים נוצרו מחוץ לאצטדיון שהיה מלא והמשחק החל.

לבסוף, כחצי שעה לאחר תחילת המשחק, משתעורר חשש לחיי האוהדים בשל הלחץ שהלך וגבר, הוכנסו האהדים ליציעים שנפסלו לשימוש. עם סיום המשחק נפתחה חקירה במחלק ההונאה של היחידה המרכזית במחוז צפון, ושם עלה, כי בהנהלת הקבוצה מכרו ביודעין למעלה מ-1,000 כרטיסים יותר ממה שנקבע ואושר בהכנות למשחק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בימים האחרונים נחקרו מספר חשודים חברי הנהלת הפועל בני סכנין בחשד לקבלת דבר במרמה בכך שהונו את האוהדים ומכרו להם כרטיסים כאשר אין להם בפועל מקומות. בנוסף נפתחה חקירה גם בחשד להפרת תנאי רישוי והפרת הוראה חוקית.

החקירה עדיין בעיצומה וצפויים להיחקר חשודים נוספים.

ח"כ איתמר בן גביר שפנה בעבר בנושא למפקד מחוז צפון במשטרה, שמעון לביא שמטפל בנושא מקרוב בצורה יסודית, התריע על הסכנה בהגעתם של אוהדים בכמויות מעבר לצפוי במכתבו: "אוהדי סכנין הגיעו בכמויות גדולות הרבה יותר מהצפוי כשבידיהם עשרות של אבוקות מוסלקות במקומות שונים, חלקן אף הוסלקו בתוך סיפונים של כיורים. דבר זה הצריך היערכות נוספת מצד המשטרה ואף הוביל לסכנת חיים של ממש".

בן גביר דרש לסגור את האצטדיון לאור חוות דעתם של הגורמים המקצועיים והזהיר: "הכתובת כתובה על הקיר". והוסיף כי זהו פרס לאלימות ופרס לעוברים על החוק והסדר במדינה מתוקנת. אם הפוליטקאים יאשרו את הפתיחה, הם עושים צחוק מתנאי הרשיון להפעלת המקום".

צילום: freepik

Back to top button