מבזקיםספורט

הכדורגל הישראלי מצטרף לסטנדרט האימון וההדרכה של אופ״א

עידן חדש בעולם קורסי האימון וההדרכה בכדורגל: משרד התרבות והספורט העביר הבוקר (רביעי) את התיקון הנדרש בחוק הספורט, שמעביר להתאחדות לכדורגל את הסמכות הבלעדית להסמיך מאמנים ומדריכים בדרגות השונות על פי אמנת אופ"א. ההתאחדות תפעל לשיתופי פעולה עם המוסדות ההכשרה החיצוניים להכשיר לדרגות B ו-C על פי הקריטריונים של אופ"א.

שר התרבות והספורט חילי טרופר אמר: ״אני מברך על המהלך החשוב שמצעיד את הכדורגל הישראלי בעקבות המדינות המובילות בענף. אני סומך על ההתאחדות לכדורגל ומשוכנע שהכשרות אופ"א ישפרו את המאמנים והמדריכים בכדורגל הישראלי בכל הרמות".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, ציין: ״מדובר במהפכה אמיתית, בכלי ובנדבך משמעותי שיאפשרו לנו להבטיח את ההכשרה הטובה ביותר למאמנים ולמאמנות, מי שאחראי לגידול ולטיפוח דור העתיד של הכדורגל שלנו. אנחנו זוכים להערכה גדולה מאופ״א הודות לאגף הדרכה מתקדם, חדשני ואיכותי ואני משוכנע כי התוצאות יראו בטווח הקרוב והרחוק. תודה גדולה לשר הספורט חילי טרופר, שהכיר בחשיבות המכרעת של השינוי המתבקש, הבטיח להוביל שינוי חקיקתי ו-וידא שכך יהיה. השר והצוות המצוין שלו במשרד עובדים אתנו על הנושא קרוב לשנתיים והבשורה היום היא תרומה אדירה לפיתוח הכדורגל שלנו״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נציגי מינהל הספורט וההתאחדות לכדורגל עמלו על בניית מתווה שיאפשר גם לכל המאמנים שהוכשרו עד היום על פי חוק הספורט להיכנס למסלול ההכשרות של אופ"א מבלי להתחיל את הכשרותיהם מההתחלה.

המתווה שאושר עונה על הצרכים המקצועיים של הכשרות מאמני הכדורגל בישראל, ישפר את רמת התכנים, המקצועיות והפיקוח בנושא, יאפשר לכלל מאמני הכדורגל אשר יוכשרו בישראל להיות מאמנים מוכרים על ידי אופ״א וכתוצאה מכך יפתח להם אפשרויות אימון בכל המדינות החתומות על אמנת המאמנים של אופ״א ולא רק בישראל כפי שהיה עד כה.

צילום: .freepik
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח