צרכנות

חדר בריחה

אם שמעתם לא מעט על חדרי בריחה אך מעולם לא חוויתם את החוויה המיוחדת והאיכותית שהם מציעים, כדאי מאוד שתמצאו לכם חברים או בני משפחה שרוצים גם לחוות חדר בריחה ותבחרו את חדר הבריחה האטרקטיבי והמתאים לכם ביותר. אם כבר מצאתם מישהו או קבוצת חברים או בני משפחה שמעוניינים להגיע אתכם לחדר בריחה, אתם בוודאי תוהים כיצד בוחרים את חדר הבריחה הטוב ביותר.

כיצד בוחרים חדר בריחה?

מכיוון שההיצע כיום בתחום חדרי בריחה מאוד גדול ומגוון, הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לבחור את חדר הבריחה שמתאים לכם ביותר:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראשית כל, עליכם להחליט עם כמה אנשים אתם מעוניינים ללכת ואיזה אנשים. אם בא לכם להנות עם בן או בת הזוג שלכם או עם חבר טוב, כדאי שתבחרו מראש בחדר בריחה שמתאים לשני אנשים וכן, שמציע עלילה שמתאימה לסוג העלילה שאתם אוהבים ועוד.

דבר שני שעליכם לשים עליו דגש הוא רמת הקושי של חדר הבריחה. שחקנים מנוסים בחדרי בריחה יכולים לבחור בדרגת קושי מורכבת של חדר בריחה שדורשת פתרון של חידות מורכבות יותר ועוד. אולם, אם מעולם לא הייתם בחדר בריחה, חשוב מאוד שתוודאו כי מדובר על חדר בריחה שמתאים  למתחילים בתחום, שלא יתסכל אתכם באופן כלשהו או יגרום לכם פחות להנות מהחוויה. המטרה היא שתמצאו חדר בריחה שיתאים לכם ולכל אדם שמגיע אתכם.

חשוב מאוד לבדוק מהו המיקום של חדר הבריחה. מאחר ורוב חדרי הבריחה נמצאים  במרכזים עירוניים חשוב מאוד לברר על הסדרי חנייה בחינם או בתשלום בסביבה הקרובה טרם אתם מזמינים כרטיסים וזאת בכדי שלא תסתבכו עם ההגעה למקום.

חשוב מאוד שתזמינו מראש כרטיסים לחדר בריחה שכן, לא פעם חדרי בריחה יהיו מלאים ואם תנסו לרכוש כרטיסים בו ביום יתכן מאוד שכבר לא יהיו כרטיסים ועל כן, לאחר שהחלטתם איזה חדר בריחה אתם רוצים, כדאי מאוד שתזמינו כרטיסים מראש.

גם הנושא של החדר הוא כמובן חשוב. ניתן למצוא כיום מאות נושאים ותסריטים שונים לחדרי בריחה כגון: מעבדות סודיות, בתי כלא, תחנות חלל ועוד. חדרי בריחה משחזרים באופן נפלא את האווירה של סרטים וספרים ידועים אף ישנם חדרי בריחה מושקעים יותר  וישנם חדרי בריחה שמושקעים פחות מבחינת התפאורה שבהם ועוד ועל כן, חשוב מראש לוודא כי חדר הבריחה שאתם בוחרים הוא מושקע מבחינת התפאורה שבו, האווירה שבו, האלמנטים הוויזואליים שבו ועוד.

המלצות על חדרי בריחה

אחד הפרמטרים שיכולים לסייע לכם לבחור את חדר בריחה הטוב ביותר הוא לחפש המלצות. אתם יכולים לבקש המלצות מחברים, מכרים או בני משפחה אשר ביקרו בחדר בריחה ויכולים להעיד על כך שהחוויה שלהם בחדרי הבריחה שהם היו בהם הייתה טובה או שאתם פשוט יכולים לחפש באינטרנט המלצות על חדרי בריחה איכותיים וטובים שתואמים לכם מבחינת כל הפרמטרים העומדים על הפרק. לא כדאי לבחור בחדר בריחה בלי לבדוק היטב האם הוא מומלץ או מצד שני האם יש עליו ביקורות שליליות שכן, חדר בריחה לא מומלץ יכול להסב לכם עוגמת נפש של ממש.

 

Back to top button