בריאותמבזקים

שר הבריאות במרכז הרפואי לגליל: "יש לכם בית חולים מוביל הדוגל בחדשנות ומצוינות"

שר הבריאות, ניצן הורוביץ, ומנכ"ל המשרד, פרופ' נחמן אש, ערכו היום (שישי) ביקור במרכז הרפואי לגליל בנהריה, במטרה להכיר מקרוב את פעילות בית החולים ולהבין את הצרכים והאתגרים העומדים בפניו. בביקור נטל חלק גם ח"כ עלי סלאלחה, תושב בית ג'אן שבגליל, שהינו חבר ועדת בריאות בכנסת.

שר הבריאות ביקר במרכז הרפואי לגליל
צילום: דוברות המרכז הרפואי לגליל

בתחילה התכנסו המשתתפים במרכז לחינוך לבריאות ע"ש אנגל, שם הציג מנהל המרכז, פרופ' מסעד ברהום, בפני השר ומנכ"ל משרדו, את הישגיו של ביה"ח, שעובר בעשור האחרון מהפכה בריאותית עם פתיחתם של מחלקות, יחידות ושירותים חדשים רבים. בנוסף הציג פרופ' ברהום את האתגרים הרבים והצרכים הנדרשים, וביניהם מתן אישור לאקמו ולמכשיר PET CT, וכן שיפוץ המחלקות הפנימיות.

שר הבריאות ביקר במרכז הרפואי לגליל
צילום: דוברות המרכז הרפואי לגליל

במהלך הדיון אמר שר הבריאות, כי המרכז הרפואי לגליל הוא בי"ח מוביל הדוגל בחדשנות ומצוינות, וכי בהנהגתו של פרופ' ברהום עושה ביה"ח עבודה מצוינת, זאת למרות תנאי פתיחה שאינם שווים לאלו שבמרכז הארץ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פרופ' אש אמר: "ביה"ח התקדם בצורה בלתי רגילה. הערך שהוא נותן לתושבי הגליל המערבי הוא עצום. אנו מחויבים להמשיך לתמוך ולפתח את הרפואה כאן. אמנם הנטל התקציבי פה שונה מאשר במרכז הארץ, אך אנו נמצא את הפתרונות כדי לסייע בידי ביה"ח למלא את משימותיו".

לאחר מכן ערכו המשתתפים סיור במחלקה פנימית ב', במחלקת הקורונה כתר מונשמים, באגף נשים ויולדות ובמחלקת יולדות א'. בביקור נטלו חלק גם סגן המנהל, ד"ר צבי שלג; המנהל האדמיניסטרטיבי, משה מיוחס; עוזרת בכירה למנהל ביה"ח, מיטל אשור, ומנהל מחלקת משק, יוסי אדוני.

שר הבריאות ביקר במרכז הרפואי לגליל
צילום: דוברות המרכז הרפואי לגליל

פרופ' ברהום: "אני מודה לשר הבריאות ולמנכ"ל המשרד על הביקור. נכונו לנו אתגרים רבים, אך אני משוכנע שבסיוע משרד הבריאות נמצא את הפתרונות. מצאתי בשר הבריאות רצון עז לסייע, אוזן קשבת אמיתית ואישיות אוהבת אדם הרגישה למצוקת הבריאות בישראל ומבינה את המורכבות הקיימת בפריפריה בכלל ובביה"ח שלנו בפרט".

 

שר הבריאות ביקר במרכז הרפואי לגליל
צילום: דוברות המרכז הרפואי לגליל

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח