חדשות הארץמבזקים

מפכ"ל המשטרה הגיע לשערי צדק כדי לבקר את הלוחם שנפצע בפיגוע הדריסה בקלנדיה

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי הגיע היום (שישי), יחד עם מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, סגן מפקד מג"ב, תנ"צ בריק יצחק ומפקד עוטף ירושלים, תנ"צ יובל שלמה, לבקר הבוקר את הלוחם מג"ב, סמ"ש אוסקר וסיליחין בבית החולים שערי צדק בירושלים.

סמ"ש וסיליחין נפצע השבוע באורח בינוני עד קשה בפיגוע דריסה בסמוך לקלנדיה. לוחמי מג״ב של משטרת ישראל שביצעו ירי לעבר הרכב הפוגע, הביאו לנטרולו ולמעצרו של המחבל.

אוסקר שמצבו הרפואי השתפר ושכעת מוגדר במצב קל, שוחח עם המפכ"ל וסיפר לו על שאירע בפיגוע. המפכ"ל התרשם מאוד מרוח הלחימה שאוסקר ממשיך להפגין גם כעת. אוסקר אף ביקש מהמפכ"ל לחזור מהר ככל שניתן לפעילות המבצעית יחיד עם חבריו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך הביקור העניק המפכ"ל לאוסקר ספר תהילים עם הקדשה אישית, והוא שוחח גם עם אמו של אוסקר שמאז האירוע מלווים אותה הגורמים המקצועיים במשטרה. המפכ"ל חיזק את ידה והדגיש בפניה שבנה פעל בגבורה, בדיוק כפי שמצופה שוטר במשטרת ישראל ועל כך שהוא גאה בבנה.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן, סגן מפקד מג"ב, תנ"צ בריק יצחק ומפקד מרחב עוטף ירושלים, תנ"צ יובל שלמה סקרו בפני המפכ״ל את השתלשלות האירוע.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן ציין: ״לוחמי מג״ב הפועלים במחוז ירושלים לצד שוטרי ויחידות המחוז, מהווים את חוד החנית במאבק הנחוש והבלתי מתפשר של משטרת ישראל מול מחבלים ואיומי טרור מכל סוג שהם״.

סגן מפקד משמר הגבול, תת-ניצב בריק יצחק אמר: "ללוחמי ולוחמות מג"ב בעוטף ירושלים פעילויות מורכבות לשמירה על הביטחון והסדר הציבורי בשטחי מחוז ירושלים וגם ביהודה ושומרון, פעילויות שלא פעם מסתיימות עם פצועים לכוחותינו – אנחנו נמשיך לעמוד על המשמר איתנים ונחושים למען ביטחון הציבור."

"כשאני שומע אותך היום, ברור שרוח הלחימה שהפגנת באירוע היא זו שגם תורמת להחלמתך. פעלתם כלוחמים באירוע שיכל להסתיים עם תוצאה קשה הרבה יותר. הארגון כולו עומד לרשותך בכל דבר שתצטרך." אמר המפכ"ל לפצוע.

המפכ"ל ביקר את הלוחם שנפצע בפיגוע הדריסה בקלנדיה
צילום: דוברות המשטרה
המפכ"ל ביקר את הלוחם שנפצע בפיגוע הדריסה בקלנדיה
צילום: דוברות המשטרה
המפכ"ל ביקר את הלוחם שנפצע בפיגוע הדריסה בקלנדיה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח