טכנולוגיהמבזקים

חברת ניהול הנסיעות העסקיות TripActions השלימה גיוס של 275 מיליון דולר

TripActions(טריפאקשנס), חברת ניהול הנסיעות העסקיות וההוצאות הקשורות עבור חברות, הכריזה היום על השלמת גיוס גדול נוסף (סבב F) בסך 275 מיליון דולר, לפי הערכת שווי של 7.25 מיליארד דולר לאחר הכסף. המהלך הובל על ידי Greenoaks בהשתתפות המשקיע אלעד גיל, Base Partners והמשקיעים המרכזיים שלקחו חלק בסבבים הקודמים. הגיוס מדגיש את צמיחתה המהירה וחדירתה לשוק של TripActions ואת הביקוש הגובר במשק העולמי לטכנולוגיות ניהול נסיעות תאגידיות והוצאות נלוות.

״TripActions חווה צמיחה משמעותית כיוון שחברות מכירות בצורך בכלים הטכנולוגיים וביעילות הנובעים מניתוח נתונים קונטקסטואליים בזמן אמת", אומר מייסד ומנכ"ל החברה, אריאל כהן. "בזמן ש-TripActions ממשיכה לבצע מהפיכה בשוק הנסיעות הארגוניות, פלטפורמת TripActions Liquid שפיתחנו מיועדת להחליף פתרונות ניהול הוצאות מסורתיים. אף חברה אחרת בשוק כיום לא מסוגלת לספק פתרון T&E (ניהול נסיעות עסקיות/ארגוניות) מאוחד כמו שלנו לחברות ולארגונים בקנה מידה עולמי".

קרוב לשני שליש מהעסקים בודקים כיום אפשרות למעבר, או כבר הצטיידו בפתרונות לניהול נסיעות עסקיות כתוצאה מהקורונה. בין 1 בפברואר 2020 ועד 31 ביולי 2021, TripActions יותר מהכפילה את תקציבי הנסיעות המצרפיים המנוהלים אצלה, בעוד שתקציבי ההוצאות המנוהלים על ידה גדלו ב -1400% באותה תקופה. לקוחות ארגוניים בולטים שהצטרפו לשימוש בפלטפורמה של TripActions, כוללים לקוחות ארגוניים דוגמת Heineken, Crate & Barrel ו- Snowflake.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השילוב של חווית המשתמש והחדשנות של TripActions, יחד עם פתרון ניהול ההוצאות המתוגבר בטכנולוגיות פינטק, TripActions Liquid, יצרו מוצר מבוסס ענן חזק במיוחד, המציע נראות, שליטה בעלויות ויעילות ללא תחרות ומייצר מהפכה אמיתית בכל הכרוך בניהול הנסיעות, ההוצאות והתשלומים של לקוחות החברה.

״ TripActionsהיא חברה ייחודית, חד-פעמית ומבטיחה ביותר בנוף העולמי של פתרונות ניהול נסיעות עסקיות והוצאות", אומר אלעד גיל, שהעמיק בסיבוב הנוכחי את השקעתו הראשונית. "הגדלת החלק שלי ב- TripActions הייתה החלטה קלה."

כיום, 68% מכלל לקוחות החברה עברו ממערכות T&E מדור קודם לפתרון נסיעות והוצאות משולב המציע נראות ויעילות ללא תחרות. בחצי השנה האחרונה, TripActions Liquid רשמה גידול של יותר מ -500% בהיקף העסקאות וכ- 400% צמיחה בקרב משתמשים פעילים. הפתרונות המסורתיים של פעם, דרשו מצוותי הנהלת הכספים בחברות השונות לבחון כל הוצאה והוצאה. כיום, תוך שימוש בכרטיסים חכמים – פיזיים ווירטואליים – בארגונים המשתמשים ב-TripActions Liquid, רק 5-10% מהעסקאות הללו דורשות בדיקה, מה שמפחית את שעות הדיווח עד 66% ואת הזמנים המוקדשים להסדרים בנושא עד 95%. ללקוחות הארגוניים המשמעות היא צמצום העבודה בפועל משבועות לשעות.

צרו קשר עם TripActions בכתובת

אריאל כהן. צילום: טריפאקשנס

"עם TripActions Liquid, פתחנו נוהל חדש של נראות להוצאות, מה שמאפשר לנו להפוך נתונים להחלטות רבות השפעה – כל זאת עם היעילות ובקרת העלויות שמעולם לא היו לנו בפתרונות הקודמים שהשתמשנו בהם", אומר רובין בל, יועץ רכש בחברת Epicor Software. "אני שמח לראות כמה רחוק הגענו עם פתרונות הקצה לקצה של TripActions ומתרגשים לקראת הכיוון שבו אנחנו הולכים".

ההשקעה בתחום ניהול הנסיעות תימשך במקביל להפיכתה של TripActions לכלי חיוני לחברות שחוזרות לעבודה סדירה, עם הכלים המובילים בתעשייה שיכולים להתמודד עם נושאים דוגמת בריאות ובטיחות נוסעים, נסיעות צוות, נתונים מפורטים בזמן אמת ויוזמות בתחום הקיימות – הכוללות לראשונה בתעשייה התחשבות בתוצאות ניטור Sustainable aviation fuels (SAF). נפח ההזמנות ב- TripActions עבר כעת את הרמות שלפני הקורונה תודות לגידול בנתח השוק וחדשנות הפתרונות והמוצרים, שבידלו את החברה מהמתחרים ואפשרו לנוסעים עסקיים לחזור לנסיעות מהר יותר בהשוואה לאופציות החלופיות הידניות המסורתיות מדור קודם.

המייסדים משמאל אריאל כהן ומימין אילן טוויג. צילום: טריפאקשנס

"בחרנו ב- TripActions בעיקר בזכות האמונה שלנו ביכולת שלהם לפתח וליישם במהירות פתרונות ארגוניים לניהול נסיעות והוצאות מקצה לקצה", אומר בל. "הפתרונות של TripActions שמים את הטכנולוגיה בחזית; עם נראות גבוהה ושליטה בכל ומכל מקום, בעוד המוצר עצמו משתפר ללא הרף, מה שמאפשר לנו לצמוח יחד איתו".

עם טביעת רגל בינלאומית שהולכת וגדלה – המגובה על ידי צוות סוכני נסיעות ברמה העולמית – TripActions תמשיך את התרחבותה המהירה באירופה, שמייצגת כיום 30% מעסקאות החברה.Reed & Mackay, שנרכשה במהלך מאי 2021 ועוסקת בניהול פגישות, אירועים ושירותי VIP ללקוחות TripActions, תראה בעקבות הגיוס העמקה של השקעה בצוותי תמיכה, מוצרים ומכירות. TripActions מתכננת להוסיף למעלה מ-150 עובדים למצבת כוח האדם שלה בבריטניה, בישראל ובכל רחבי אירופה בשנת הכספים הנוכחית.

TripActions אף תמשיך לפתח את פלטפורמת ההזמנות האישיות לטיולים, Lemonade, שפעילותה כבר גדלה כמעט פי 10 בהיקף ההזמנות בשנה הנוכחית. כשההפרדה בין המשרד לבית מיטשטשת, TripActions Lemonade מציעה את אותה חווית משתמש מפורסמת למטיילים גם בחייהם האישיים והעסקיים – ומאפשרת לנוסעים בנסיעות עסקים להוסיף בקלות רבה יום שמוקדש רק לעצמם, או אף להזמין את החופשה המשפחתית הבאה שלהם.

"יש שינוי משמעותי שקורה כיום בתעשיית הנסיעות וההוצאות הארגוניות, כאשר חברות מחפשות פתרונות ניהול נסיעות חזקים ויעילים בכלכלה שלאחר המגיפה", אומר ניל מהטה, מייסד ושותף מנהל של Greenoaks. " TripActionsצוברת אחיזה במהירות בקרב כמה מהמפעלים הגדולים בעולם ואף חברה מתחרה לא נמצאת במיקום טוב יותר ממנה להוביל את הדרך כאשר הנסיעות העולמיות מתאוששות. אנו
שמחים להמשיך את השותפות שלנו עם TripActions מכיוון שהיא הופכת לחברה המגדירה קטגוריות״.

TripActions גייסה עד היום קרוב ל- 1.3 מיליארד דולר למידע נוסף, בקרו באתר www.tripactions.com.

לצפייה בסרטון ב- TripActions, בקרו בכתובת .

כדי להצטרף לצוות TripActions, בקרו באתר.

TripActions, המהווה ברירת מחדל עבור נסיעות והוצאות ארגוניות, היא פלטפורמת T&E מבוססת ענן המשלבת טכנולוגיה מובילה בתעשייה עם שירות סוכנויות נסיעות מהשורה הראשונה. TripActions, שאמונה על יותר מ -5,000 חברות ברחבי העולם, מאפשרת לארגונים עם נתונים בזמן אמת לקבל החלטות עסקיות ומספקת כלי ניהול גמישים של T&E המאפשרים להם להסתגל לתנאי השוק המשתנים כדי לשמור על בטיחות העובדים הנוסעים, לשלוט בעלויות ולחסוך כסף. למידע נוסף באתר.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח