למען הקהילהמבזקים

מתגייסים למענם: האירוע הייחודי של עיריית שדרות עבור המילואימניקים

עיריית שדרות יזמה וקיימה אמש (חמישי) אירוע ייחודי עבור כלל חיילות וחיילי המילואים, תושבי העיר, במסגרתו העניקו כלל הגופים והארגונים האמונים על רווחתם ייעוץ וסיוע במגוון תחומים. "הבנו שהראש של המילאומניקים עמוס בדאגות וביקשנו להקל ולסייע עליהם ככל שניתן", אומרת דניאל גרינברג מרדכי, מנהלת מרכז הצעירים בעיריית שדרות ממארגנות האירוע.

"ביקשנו לחסוך עבורם את המרדף הבירוקרטי המתיש אחר הגופים השונים למען מיצוי זכויות שונות המגיעות להם ולכן פנינו לגופים השונים ויזמנו עבורם יריד ייחודי במסגרתו נציגי הגופים העניקו יעוץ, סיוע והכוונה. כתושבי שדרות, כולנו חווינו ועודנו חווים תקופה כל כך מורכבת רגשית. אם מוסיפים לזה גם שירות מילואים וגם בירוקרטיה שלא נגמרת אל מול הגופים השונים, המורכבות קשה פי כמה ולכן זה צו השעה שלנו! התודה של משרתי ומשרתות המילואים היום שווה לנו הכל!״, הוסיפה.

באירוע שהתקיים ברחבת כיכר העירייה ובו השתתפו עשרות חיילות וחיילי מילואים, נכחו בין השאר נציגי ביטוח לאומי, קרן הסיוע, מועדון "בהצדעה", התאחדות הסטודנטים ועוד. ״מחמם את הלב לראות את ההתגייסות של עיריית שדרות וכלל הגורמים הממשלתיים עבור אוכלוסיית המילואימניקים בעיר, גם בתקופה כזאת, שהעיר עדיין במצב מלחמה. זה לא מובן מאליו וזכינו! אני גאה לשמור על העיר שלי", אמר ארתור רבאייב, 43, תושב העיר המשרת בחטיבת הנגב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״חידשו לי והעניקו לי כאן כל כך הרבה דברים שלא ציפיתי לקבל ביריד. יש זכויות שלא ידעתי עליהם בכלל וזה נתן לי את כל החבילה במקום אחד: תעסוקה, זכויות לחיילים משוחררים ועוד
במהלך המלחמה לא כל הארגונים הצליחו לתת לנו את המיטב בגלל הלחץ, ופתאום כולם פה קשובים, מסייעים, סגרו לנו לא מעט פינות״ אומרת קוראל עופר, בת 23 , המשרתת עם בן זוגה, דניאל פלמדיאלה, בגדוד 334 של תותחנים.

אלון דוידי, ראש עיריית שדרות: "חיילות וחיילי המילואים של שדרות הם ביטוי מוחשי למושג הגנה על הבית. הם, שחוו את את הפוגרום בעירם, עזבו הכל – את הבית, המשפחה, העבודה או העסק ונלחמים עבורנו. מה שאנחנו עושים כאן היום הוא במסגרת התפקיד שלנו כרשות להקל ולהעניק לחיילות והחיילים שלנו את כל הסיוע הנדרש".

צילום: עיריית שדרות
מילואימניקים - שדרות
צילום: עיריית שדרות
מילואימניקים - שדרות
צילום: עיריית שדרות

Back to top button