מבזקיםפוליטי / מדיני

לשכת רה"מ מבהירה: אין שינוי בסטטוס קוו בהר הבית, הכוונה הייתה לחופש ביקור של יהודים

לשכת ראש הממשלה מסרה הבוקר (שני) כי אין שינוי בסטטוס קוו, וכי הפרשנות להודעה מאתמול בדבר חופש פולחן ליהודים אינה מדויקת, והכוונה הייתה לחופש ביקור של יהודים בהר הבית.

ח"כ איתמר בן גביר הגיב: "הבוקר קיבלנו עוד הבהרה איך מתנהלת קואליציה המתבססת על מנסור עבאס: התנועה האיסלאמית דורשת ובנט מתקפל. אתמול בנט הדגיש את זכות הפולחן גם ליהודים והבוקר הזכות הזאת "נעלמה". לא יעזור לבנט ולא לעבאס: עולי הר הבית ימשיכו להתפלל בהר ולהביע זיקתם למקום הקדוש ביותר לעם היהודי על אפם וחמתם של אנשי התנועה האיסלאמית והשותף שלהם- ראש ממשלת ישראל".

מתנועת 'חוזרים להר' נמסר: "יצא המרצע מן השק, עכשיו הממשלה אומרת בפה מלא בלי להתבייש שליהודים אסור להתפלל בהר הבית. הר הבית שייך אך ורק ליהודים, בו עמד בית המקדש הראשון והשני ובקרוב בע"ה השלישי. איסור התפילה ליהודים בהר הבית מחזיר אותנו לתקופות אפלות בהיסטוריה בהם יהודים שהעזו להתפלל הוכו, הושפלו ונטבחו בגלל תפילותיהם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: חיים זך/ לע"מ

תגובה אחת

  1. שיעור ביהדות לאיתמר בן גביר.
    ״לא תעשה לך פסל ומסיכה״
    כל מקום שבוחר אדם בכדי להתפלל לאלוהיו הוא מקום ראוי. התפילה היא בין יחיד לבוראו ונוהלים ונוהגים חברתיים כאלה ואחרים אינם כלולים במצוות האל.
    כשהרצון ליצר פרובוקציה גדול בהרבה מהרצון האמיתי והכן לתקשר עם האל אפשר למצוא אין סוף סיבות להדלקת מדורות. הכל ברור אבל זולא מצוות האל וזה לא רצון האל.

Back to top button