פוליטי / מדיני

הצעת החוק להסדרת ההתיישבות הצעירה תעלה לדיון במליאה

הועדה המסדרת אישרה לפני זמן קצר (שלישי) את מתן פטור מחובת הנחה להצעת חוק הסדרת התיישבות הצעירה ביהודה ושומרון בהליכי הסדרה שהגישו יו"ר הועדה ח"כ זוהר, ח"כ אורית סטרוק וח"כ יצחק פינדרוס. 19 חברי כנסת הצביעו בעד, 13 התנגדו להצעה.

יו"ר הועדה אמר כי החוק יועבר למליאה ויצביעו עליו בהצבעה טרומית כבר מחר.

מכחול לבן נמסר על הדיון המתקיים בועדה המסדרת: ״המחטף שמבצע מיקי זוהר בשליחות נתניהו בהעלאת עשרות חוקים דורסניים בועדה המסדרת הוא לא אחר מאשר פגיעה בוטה נוספת בסדרי השלטון. חמש שעות לפני סיומו של פקיעת המנדט נתניהו לא מחמיץ רגע לקדם את טובתו האישית ועושה סיבוב בעניינים ערכיים ומשמעותיים על חשבון הציבור שיסייעו לו בבחירות החמישיות אליהן הוא מוביל״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אורית סטרוק שהגישה את ההצעה כתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "ההחלטה של מפלגות ימינה, תקוה חדשה, וישראל ביתנו להצביע בעד החוק – מצביעה יותר מכל דבר אחר על הרוב הימני העצום שיש בכנסת, ובעצם בציבור."

יו"ר סיעת יש עתיד, ח"כ מאיר כהן, הביע ביקורת כלפי ח"כ מיקי זוהר ואמר: "לצערי לא ראיתי כאן חוקים שעוסקים בדברים בוערים. מילא הייתם מכניסים לכאן חוקים שבאים ונותנים מזור לנכי צה"ל שעומדים בחוץ, בנוסף לחוקים שאתם מעלים. נניח שהייתם שמים, בנוסף למה שאתה שם, חוקים חברתיים. חבל".

צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב

Back to top button