חדשות הארץ

סמים, אלכוהול וחשד לאונס: אלפי בני נוער תקפו שוטרים בחופי הכנרת

במהלך חול המועד פסח פקדו את חופי הכנרת אלפי בני נוער, על מנת לפרוק כל עול הכולל סקס, סמים ואלכוהול. בחול המועד פסח הכל אפשרי, שבועיים של חופש משגרת הלימודים השוחקת ובמיוחד השנה הזאת הבלגן לא איחר להגיע, בעקבות משבר הקורונה המצב רק החריף את החגיגות. הקרחנה חסרת הרסן שנוצרה במהלך חול המועד הנוכחי יצאה מכלל שליטה. סמים ואלכוהול היו החלק המינורי במה שאירע בחופי הכנרת. אלימות כלפי שוטרים ואפילו מקרי אונס מזעזעים היו במהלך החג בחוף "כורסי" בכינרת. בנות 13 נראות זרוקות על הקרקע בלבוש חלקי, ללא יכולת לזוז, זאת לאחר שלכאורה נוצלו מינית ושתו לשוכרה.

רז, שנפשה עם משפחתה בכנרת, סיפרה למערכת חמ"ל: "ראיתי נערה בת אולי 14, זרוקה עירומה לאחר שעשו לה מעשים מגונים. היא לא יכלה לזוז. במקרה אחר ראיתי נערה אחרת זרוקה על המדרכה שהיא בלבוש מינימלי מסטולית".

אמה של רז, מירי סיפרה גם היא: "אני בת 50 בחיים שלי לא ראיתי מחזה כזה. כל רגע באה אלי נערה אחרת מבקשת אלכוהול נערים באים לשאול אותי אם יש לנו ראש עד שהבנתי שמדובר בסמים. התקשרתי למשטרה מספר פעמים לדווח להם על האירוע, אבל הם לא עשו דבר. רק בלילה השני הגיעה למקום לאחר דיווח על אונס הגיעו חמישה שוטרים ובני נוער פשוט החלו לתקוף את השוטרים זרקו עליהם בקבוקים אבנים וזיקוקים פשוט עצוב וכואב לראות את בני הנוער שלנו במצב כזה את בהלם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובת המשטרה: "במוקד 100 התקבל דיווח על ניסיון אונס בחוף כורסי, ניידת ובה 5 שוטרי יס"מ שהייתה בקרבת מקום הוזנקה לטיפול באירוע. עם הגעת הניידת למקום עשרות צעירים החלו מקיפים אותה, משליכים אבנים ובקבוקים, מספר צעירים ניסו לפתוח את דלת הניידת ולמשוך את אחד השוטרים החוצה. השוטרים כולם לוחמי יס"מ מנוסים הופתעו מהאלימות הבלתי נשלטת של הצעירים שחלקם היו בגילופין, הזעיקו תגבורת והשתלטו על המתפרעים תוך שימוש באמצעים לטיפול בהפרות סדר. 8 צעירים בגלאי 17-19 שהובילו את ההתפרעות נעצרו, בחיפוש אחר זירת החשד לאונס, נחשפו השוטרים לתמונות קשות של ילדים בני נוער מגיל 12ומעלה ששהו בחוף ללא השגחת מבוגרים, כאשר חלקם שיכורים ואף ערומים. מקצת החשודים שוחררו בתנאים מגבילים בתחנת המשטרה בשל גילם הצעיר וחלקם הובאו בפני שופט אשר הורה על שחרורם בתנאים מגבילים ביניהם הרחקה מכל חופי הכנרת. משטרת ישראל פועלת ותמשיך לפעול בנחישות כנגד כל גילוי אלימות ובריונות בחופי הכנרת ותדאג להרחיק את המתפרעים לתקופות ממושכות מהמקום. משטרת ישראל תפעיל את כל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לאפשר בילוי מהנה ובטוח למבקרים ולמשפחות הבאים להינות מיופי הכנרת והצפון ותפעל נחרצות כנגד כל גילוי אלימות. משטרת ישראל קוראת להורים לגלות מעורבות וערנות באשר לבילויים עצמאיים של בני הנוער ללא נוכחות הוריהם, ולהדגיש בפניהם את הסכנות שבצריכת אלכוהול, סמים והיגררות לקטטות".

9 תגובות

  1. מדהים כמה שהתקשורת מעוותת את כל מה שקרה שם,הופכים את כורסי לבית זונות. הייתי שם ומי שתקף את הנערים בסרטונים מתועדים וזרק עליהם פצצות הלם וגז מחניק זאת המשטרה שאמורה להגן עלינו ולעזור לנו,השוטרים הכו נערים בני 16 ו17 רק בגלל שהם אמרו מילה על האלימות שהשוטרים פועלים בה,התקשורת הופכת את הקבוצה הקטנה של הבלאגניסטים לחוף שלם של נערים שכל מה שהם עשו היה לבוא להנות עם חברים שלהם בבגדי ים בלי שיקראו לזה לבוש חלקי וכל מה שהם רוצים זה לנגן ולשיר ביחד בלי שיקראו להם נוער מורד

  2. מורשת כישלוניהו והשר לביזיון פנים .
    לא צריך להיות גאון כדי לדעת שזה מה שצפוי . אבל לאוחנה ולנתינהו זה לא היה בכלל בכיוון המחשבה . וילדינו נישארים מופקרים לאלימות וסמים .
    מספיק כבר לכו הביתה .

  3. הרי ידוע מי הם אותם בני נוער. מזרחים מקופחים, ערסים צעצוע, שגם אם היו לימודים, לא היו מצליחים בהם מי יודע מה. סוחרים בשוק במקרה הטוב. כמו הליכוד כיום.

  4. הארועים המחרידים בכנרת מן הראוי שידליקו זיקוק אדום בוהק בקרב הורים, מחנכים ובעיקר על האחראים לניהול מערכת הקורונה. שנה ללא פיקוח, שנה ללא הדרכה, שנה דבה מערכת החינוך התגלתה במערומיה, שנה שבה ראשי מערכת החינוך חטאו לתפקידם וקיבלו שכר עבודה לריק. לא יצירתיות, לא יוזמה, לא פתיחות רעיונית. כלום! את התוצאה המיידית רואים בארועי הכנרת. כשלון ענק של ניהול הקרב ליציאה מהמגפה. רבים וטובים התריעו על כך מהיום הראשון אבל הממונים לא הקשיבו, לא שמעו ולא עשו מאומה מראש הממשלה דרך שר החינוך וכל שאר נושאי המשרות.

    בושה זו לא הבעיה. הבעיה היא האסון הכבד שמתרחש סביבנו ואין מישהו שקם ואומר מילה בנידון וכמובן אין אחד שלוקח אחריות.

  5. אלח ייני אמר את מה שרבים חושבים. פרישתו של נתניהו מהפוליטיקה תאפשר הקמת ממשלה ללא בעיות ובאופן מיידי.
    מדוע לא רואים את אותה התמונה שבויי נתניהו בבית המעצר המינהלי שנקרא ״הליכוד״ על שמה של מפלגה ציונית אידאולוגית שנפחה את נשמתה ונרמסה ברגל גסה על ידי נתניהו.
    האם נתניהו הצליח לסרס ולעקר את כל חברי וחברות המחנה שמכונה בשם המושאל ״ליכוד״?
    לא נמצאו 2-3 אמיצים נקיי כפיים שפשוט יפרשו מהליכוד ויחברו לאחד המחנות הקיימים ויקימו ממשלה בלי נתניהו? כולם פחדנים ? משוחדים? עיוורים? הלומי קרב? ממש לא ברור. זה הזמן לכמה בודדים לאסוף את אשתונותיהם ולהשפיע באופן אישי על גורל המדינה. יש מעט הזדמנויות כאלו לפוליטיקאי. עדיין לא מאוחר.

Back to top button