פוליטי / מדיני

ח"כ סמוטריץ': אמליץ על נתניהו לראשות הממשלה, ישראל זקוקה לממשלת ימין

יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ' הבהיר היום (שלישי) כי מפלגתו תמליץ על בנימין נתניהו כמועמד להרכבת ממשלה, ודחק במלגות הימין האחרות להמליץ אף הן על נתניהו: "‏על בסיס התחייבותו של ראש הממשלה בהסכם שנחתם איתנו להקים ממשלת ימין שתשמור על הזהות היהודית של המדינה, תחזק את ההתיישבות ותבצע את הרפורמות הנדרשות במערכת המשפט, וכפי שהתחייבנו, הציונות הדתית תמליץ לנשיא המדינה על בנימין נתניהו ותחתור להקים איתו ממשלה של המחנה הלאומי".

עוד אמר ח"כ סמוטריץ': "‏אנחנו קוראים לכל מפלגות המחנה הלאומי לשים בצד את כל משקעי העבר ולפתוח דף חדש של שיתוף פעולה לטובת מדינת ישראל ואזרחיה. אחרי שנתיים קשות מדינת ישראל זקוקה לממשלת ימין הומוגנית ויציבה. בואו נשב סביב שולחן אחד ונדון בקווי היסוד ובתנאים המהותיים של ממשלת הימין, ללא חרמות וכעסים".

לסיום אמר סמוטריץ': "‏כל ברירה אחרת תביא לתוצאה רעה ומסוכנת למדינת ישראל. מנהיגים נדרשים לשים את טובת המדינה ואזרחיה מעל לכל אינטרס אישי או מפלגתי וכך אני מקווה ומתפלל שינהגו כל מנהיגי מפלגות המחנה הלאומי. אהפוך בעזרת השם כל אבן כדי לגרום לממשלת הימין הזו לקום".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ח"כ בצלאל סמוטריץ. צילום: אתר הכנסת

Back to top button