פוליטי / מדיני

בנט: לשמוע את המילה התחייבות מביבי זה כמו לשים את יורם לס כפרזנטור נגד קורונה

ח"כ נפתלי בנט השתתף היום (שני) בכנס "בשבע" ותקף את ראש הממשלה נתניהו: "בנסיעה לכאן שמעתי ברדיו שביבי דורש ממני התחייבות לפני בחירות על משהו. ביבי דורש התחייבות, הבטחה לפני בחירות לא יודע על מה. זה אותו ביבי שנשבע פעם אחר פעם לפני בחירות אנחנו נחיל את הריבונות על יהודה ושומרון, אותו ביבי שנדר שנקים ממשלת ימין על מלא ולקח את האיחוד הלאומי, זרק אותם ובחר בברק. אותו ביבי שאמר שנעשה רוטציה בלי שטיקים ועד שהשלים את המשפט שבר את הרוטציה עם גנץ. אני חייב לומר לשמוע את המילה התחייבות מביבי זה כמו לשים את יורם לס כפרזנטור נגד קורונה, כמו לשמוע הרצאה של ענבל אור על מנהל תקין וזה דומה שאתה לוחץ לוויז בנסיעה "איני הנהג".

"אני אגיד על מה אני מתחייב. אני מתחייב להקים ממשלת ימינה שאכפת לה מהאזרחים. שאכפת לה. ממשלה לא של שרים שעוסקים יומם ולילה להפוך את משרד התחבורה למכונת ג'ובים במקום למנוע כניסת מוטציות לנתב"ג. לא ממשלה של שרת תחבורה שאומרת שמי שלא מצביע למפלגה שלה הוא שונא אדם. לא ממשלה של משרד חינוך שבשנה הכי קריטית שלו, שר החינוך מטעם הליכוד לקח את המשרד לחלק מחשבים לפעילים וכל המשרד היה מושבת כשזאת השנה שיכלה להיות הכי יפה. זה לא ימין."

ח"כ בנט המשיך: "ימין זה לא לעשות מחדל מוטציות בנתב"ג. ימין זה לא להיות אטומים לזה שבמשך 12 שנות שלטון ליכוד איבדנו את הנגב, הבדואים השתלטו עליו איבדנו את הריבונות בנגב. למה מדברים על איו"ש? אלפי עסקים בדימונה, ערד ובאר שבע נמצאים תחת אימה יומיומית. דיברתי איתם והייתי שם. הם משלמים עשרת אלפים שח בחודש לחברת שמירה לבדואים שלא ישרפו את העסק. אין עם מי לדבר. מי השר לביטחון פנים? שרי הביטחון פנים כולם מהליכוד. אז דקה לפני בחירות ביבי נזכר לומר 'אני ימין, הם שמאלנים, כולם שם שמאלנים'. די! אנחנו כבר לא קונים את הלוקשים. אחרי שנשבעת להקים ממשלת ימין והעמדת את אהוד ברק, האדם שפגע בהתיישבות יותר מכל שר אחר בדור האחרון."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר ח"כ בנט: "אחרי שב2013 אחרי המינוי הראשון לממשלה היה ציפי לבני כשרת משפטים. אז שומעים את כל הצרצרים בליכוד מערכת המשפט בגץ כמה דיבורים זה לא יצרנים זה דברנים. מי שממנה את לבני לשרת המשפטים זה לא ימין. מי שממנה את שי ניצן לתפקידו שהיחידים שהתנגדו היו אני ואורי אריאל ואורי אורבך ז"ל ואח"כ מקטר, לא ימנים. מי שאומר שייקח אחריות באופן אישי על מחירי הדיור שב12 שנים הם רק עלו פי 2, כניעה בלתי נפסקת להסתדרות, שום הורדת מיסים ורק עוד ניפוח של המגזר הציבורי. המגזר הציבורי תפח. זה לא ימנים. זה דברנים."

ח"כ בנט הדגיש: "היחידים שעמדו לטובת עם ישראל זה אנחנו, איילת שקד שהייתי צריך למנות אותה למשרד המשפטים מינתה שופטי עליון שפוסקים כמו שלא שמענו שנים. כשעמדנו לבד מול כל הממשלה כשרצו לשחרר מחבלים והוא איים לפטר אותי ולא שחרננו וזה פוצץ את הפעימה ה4. הם פחדו מאינתיפאדות בסוך עשינו. לא בנו בית אחד בחברון אני אישרתי שכונה שלמה. לא דואגים רק לימין דואגים לפרנסת כל העם."

לסיום אמר ח"כ בנט: "לא סתם ביבי מפנה את כל הכוח שלו עלינו כי הוא יודע שאנחנו יכולים להביא מנהיגות חדשה ימנית מחברת שדואגת לפרנסה של מיליון מובטלים שנביא ממשלה כ"כ שונה. רוצים את איילת שקד או אסנת מארק? כולם יודעים שעל זה הבחירות. הן לא על ימין ושמאל. יש 80 מנדטים בימין. הפעם הבחירות הן בתוך הימין, בין אפשרות אחת להמשיך להצביע לפוליטיקאים שדואגים רק לעצמם וייקחו אותנו לעוד בחירות כי מה אכפת להם, לבין ממשלת ימין שאכפת לה מאזרחי ישראל."

צילום: שחר לוי, משרד הביטחון

תגובה אחת

Back to top button