תאונות דרכים

גבר בשנות ה- 20 לחייו נהרג בתאונת דרכים סמוך לצומת רעים בעוטף עזה

גבר בשנות ה- 20 לחייו נהרג לפני זמן קצר (ראשון) בתאונת דרכים בין רכב פרטי למשאית סמוך לצומת רעים לכיוון אשכול. לוחמי אש שהוזנקו למקום התאונה פעלו לחילוץ הלכוד מהרכב הפרטי, ולאחר החילוץ הועבר לטיפול חובשי מד"א. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל, ביצעו בו בדיקות רפואיות אך נאלצו לקבוע את מותו של הצעיר. גבר כבן 25 פונה במצב קשה במסוק מד"א לבית החולים סורוקה. נהג המשאית, גבר בן 30 שנפגע באורח קל, פונה באמבולנס מד"א לבית החולים.

חובש בכיר במד"א דוד קירשט לוי, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו שמדובר בתאונה קשה בין רכב פרטי למשאית, הרכב היה עם פגיעות פח קשות ומיד חילצנו את נהג הרכב שהיה מעורפל הכרה וסבל מחבלות קשות בגופו, העלינו אותו במהירות לניידת הטיפול הנמרץ לחבירה עם מסוק מד"א ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה, במושב ליד הנהג נלכד גבר בשנות ה-20 כשהוא מחוסר הכרה, תוך כדי פעולות החילוץ, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים וסבל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום. נהג המשאית שנפצע באורח קל טופל ופונה גם הוא לבית החולים."

להב משנה רפי שטרית, אשר נמצא במקום ומפקד על הזירה, אמר: " מדובר בתאונה קשה בין משאית לרכב פרטי כאשר יושבי הרכב נפצעו קשה. חילצנו לכוד אחד מהרכב ולצערי ומד"א קבעו את מותו. ברכב ישנו פצוע נוסף במצב קשה. נהג המשאית במצב קל ואינו לכוד".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

ארכיון. צילום: דוברות מד"א

Back to top button