צבא וביטחון

שר הביטחון גנץ חתם על צו המכריז על SAMIDOUN כארגון טרור

ממשרד הביטחון נמסר היום (ראשון) כי שר הביטחון, בני גנץ, חתם על צו המכריז על "Samidoun Palestinian Prisoner Solidarity" המוכר גם בשם SAMIDOUN, כארגון טרור וזאת בהמלצת המטה הלאומי ללוחמה כלכלית בטרור (מט"ל) והשב"כ.

ארגון SAMIDOUN הוכרז כארגון טרור בהיותו חלק מארגון החזית העממית והוקם על ידי פעיליו בשנת 2012. נציגיו של הארגון פועלים במדינות רבות באירופה ובצפון אמריקה ובראשו עומד חאלד ברכאת, מבכירי ארגון החזית העממית בחו"ל, המעורב בהקמת חוליות צבאיות והנעת פעילות טרור באיו"ש ובחו"ל. מטרתו הפורמאלית היא לסייע לאסירים פלסטינים במאבקם להשתחרר מהכלא, אך בפועל משמש כ'גוף חסות' הפועל בכיסוי עבור ארגון החזית העממית בחו"ל.

עוד ממלא תפקיד מוביל ומשמעותי במהלכי הסברה ופרסום שמנהל ארגון החזית העממית נגד ישראל, מגייס משאבים ופעילים ומפיץ את משנתו של הארגון. מאבק זה הוא מרכיב משלים למאבק הטרור המזוין והאלים שמנהל ארגון החזית העממית נגד ישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ממשרד הביטחון נמסר: "שר הביטחון גנץ וגורמי מערכת הביטחון ימשיכו לנקוט בצעדים לסיכול ולאכיפת החוק כנגד ניסיונות ארגון הטרור החזית העממית והגופים הפועלים מטעמו לפגוע בביטחון המדינה."

ארכיון. צילום : אריאל חרמוני / משרד הביטחון
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח