משפטי/פלילי

בן 19 מואשם בשימוש בכרטיסי אשראי של אזרחים – בהיקף של מאות אלפי ש"ח

חטיבת התביעות של משטרת ישראל תגיש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד תושב נהריה בחשד שהשתמש בכרטיסי אשראי ועשה באמצעותם עסקאות בכ- 170 בתי עסק, בהיקף כולל של כמאות אלפי שקלים.

המשטרה פתחה בחקירה סמויה לפני כחודשיים, עם קבלת תלונות רבות מבעלי כרטיסי אשראי ומחברות האשראי הגדולות בישראל, על שימושים רבים שנעשו בכרטיסי אשראי.

מהחקירה עולה כי במהלך תשעת החודשים האחרונים, החשוד פנה אל תושבים שהביעו התעניינות באמצעות הפייסבוק לגבי מוצרים שונים, הציג עצמו כנציג של אותה חברה שמוכרת את המוצר, לקח מאותם אזרחים תמימים את פרטי כרטיס האשראי שברשותם, כאשר לעיתים אכן הזמין עבורם בפועל מאותה חברה לגביה התעניינו את המוצר על מנת לרכוש את אמונם כאשר בהמשך ביצע שימושים שונים בפרטי כרטיסי האשראי שקיבל מהם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פעולות חקירה רבות ומגוונות שבוצעו על ידי שוטרי תחנת נהריה ובהן שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, גביית עדויות, סריקת מצלמות אבטחה, הביאו לחשיפת זהותו של החשוד, תושב נהריה בן 19, ולמעצרו לפני כחודש על ידי שוטרי, בלשי התחנה ולוחמי יס"מ.

במהלך חיפוש שנערך בביתו של החשוד נתפסו מצאים רבים הקושרים אותו לעבירות המיוחסות לו.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, והבוקר, כאמור, תגיש חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום נגד החשוד ובקשה למעצרו עד תום ההליכים לבית משפט השלום בקריות.

צילום: freepik

Back to top button