מבזקיםצבא וביטחון

בג"צ הארכה חמישית של צו למניעת מפגש- קיים קשרים עם גורמי חמאס ברצועת עזה ועסק בכספי טרור

הרכב בג"צ, כבוד השופט י' עמית, כבוד השופט ד' מינץ וכבוד השופט עופר גרוסקופף דחו את עתירתו של עבד אלעזיז מוסא מחמד סאלם אבו סנינה נחשד בקיום קשרים ועיסוק כספי עם גורמי טרור

ועוד כמה מאמרים שכתבתי:

הצטרפו לפורטל הפייסבוק של עו"ד נועם קוריס

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עו"ד נועם קוריס – מדריך לתביעות ייצוגיות

עו"ד נועם קוריס – כותב בערוץ 7

עו"ד נועם קוריס – צבע אדום מבזקלייב

העתירה שהוגשה הופנתה כנגד צו מניעת מפגש שהוצא על העותר מכוח סעיף 58(ג) לצו בדבר הוראות ביטחון [נוסח משולב] (יהודה ושומרון) (מס' 1651) התש"ע-2009. העותר נעצר ביום 4.1.2021, תוקפו של צו המעצר הוא עד ליום 24.1.2021 ותוקפו של צו מניעת המפגש הנוכחי הוא עד ה-21.1.2021 בחצות (לאחר שהוארך חמש פעמים מאז מעצרו של העותר, בכל פעם למספר ימים). כפי שנמסר על ידי גורמי הביטחון, בכוונתם להאריך פעם נוספת את צו מניעת המפגש לתקופה קצרה עד ליום 24.1.2021 אך ככל שלא תהיינה התפתחויות נוספות בחקירה, הכוונה להסיר את המניעה לקראת הדיון בהארכת המעצר. 

לנוכח מצבו הרפואי המיוחד של העותר, נמסר לשופטי בג"צ כי מצבו הרפואי של העותר שפיר, כי קיים מעקב רפואי צמוד ואין מניעה כי ייחקר.  

כפי שנמסר על ידי המשיבים, שירות הבטחון הכללי ומשרד הבטחון בתגובתם, העותר נעצר בחשד ל"קיום קשרים עם גורמי חמאס ברצועת עזה ועיסוק בכספי טרור". ולאחר שהרכב בג"צ עיין בהסכמת בא כוח העותר בחומר הסודי במעמד צד אחד, נחה דעתו של ההרכב, כי מניעת המפגש דרושה לשם ביטחון האזור וטובת החקירה.

אשר על כן, העתירה  נדחתה.

עו”ד נועם קוריס בעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, משרד נועם קוריס ושות’ עורכי דין עוסק בייצוג משפטי וגישור מאז שנת 2004.

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח